[BC3] installatie matrox

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Bij het installeren van de nieuwe videokaartdrivers voor mijn matrox G450 dualhead ging er iets mis. Hij bleef hangen in de installatieprocedure. Om te proberen alles te repareren heb ik alles gedeinstalleerd en eerst weer een standaard PCI videokaart weggezet. Toen probeerde ik weer de oude drivers terug te installeren. Het leek goed te gaan tot de reboot. na de reboot opent hij weer een venster met de titel Matrox Millenium G450 dualhead installatie. Ook zie je in een split second een menu''tje komen en gaan. maar zo snel dat je nergens op kan klikken. Het enige wat je met dit installatievenster kan doen is afsluiten. Nu zijn de pure drivers voor de videokaart wel geinstalleerd. (ik kan de resoluties wel veranderen enzo) Maar ik de tabbladen van matrox zelf zijn niet geinstalleerd. Dus ook geen dualheadopties. Mijn vermoeden is dat nu bij het installleren na de reboot nog wat software geinstalleerd moet worden en dat hij dat nu niet doet. Waarom is mij een raaadsel. Ook bij een willekeurige reboot krijg ik het installatievenster weer. Heb al gekeken in de startup, maar daar staat niks van matrox. Heeft iemand een idee hoe ik dit weer kan fixen? Of hoe ik alles van matrox kan verwijderen zodat hij bij een nieuwe install van de drivers niet weer na de reboot gek gaat doen.
B.T.W. ook bij het installeren van de nieuwe drivers doet hij hetzelfde.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik had ook problemen bij het installeren van dat ding, maar dan onder win2k... ik heb toen in de bios (uiteindelijk naar langzoeken wat het probleem was) de agp snelheid weer naar 1 gezet,, misschien kun jij dat ook proberen... en anders alle drivers van matrox deinstalleren,, dit doe je met een appart proggie wat je van www.matrox.com kunt halen of www.tweakfiles.com dan kun je weer vanaf voor af aan beginnen...

Suc7