Toon posts:

[BC3] Onboard Videokaart ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey all

Ik ben dus in het bezit van een Compaq 133mhz en daar zit een Onboard videokaart op en ik wil liever mijn PCI videokaart gebruiken ;)
Hoe moet ik dat nu "regelen" ?
Deze PC heb ik 2''e hands gekocht en er zitten geen boekjes etc bij ;(

Alvast bedankt voor (eventuele) reacties ;)

Verwijderd

Topicstarter
Niemand ? :'( *is dit zo''n uniek probleem?*

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Kijk eens in je bios of je je onboard videokaart gewoon kunt uitschakelen.

Verwijderd

Op het moment dat je een PCI kaart in je compaq frot, schakelt ie automatisch de onboard videokaart uit..

Tenminste zo is het mij uigelegt... anders ff met F10 het bios in

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Check anders is je moederbord, zit meestal wel een jumpertje op daarvoor...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb er laatst een Geforce bijgezet en onboard heb ik een Ati Rage... die heb ik uitgezet via een jumpertje en de bios,

En als windows ''em dan nog herkend dan kan je ''em "uitschakelen in het hardwareprofiel" Dat doe je bij Eigenschappen -> apparaatbeheer

Werkt bij mij goed je ziet de onboard dan niet meer in eigenschapen -> instellingen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
tip: zoek eerst de chip op van je onboard en kijk dan over er in de buurt een jumpertje zit dat is ''em dan meestal. Bij mij op mijn Intel8xx moederboard was het jumper1.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1