Hoi,
Ik ga binnenkort een nieuwe videokaart kopen, + een TVkaart.
Nu kan ik 2 dingen doen; een gewone vidkaart,
en een losse (miro) tvkaart,
Of een videokaart met een video in (die ik dan op m''n videorecorder aansluit.)
Nu weet ik al wel dat de (video in) qualiteit van bijv. een radeon wel goed is, maar is het programma wat er bij geleverd zit, ook te gebruiken om tv te kijken??
Ik weet dat het wel zal werken, maar is dat bijv ook makkelijk te verkleinen, en in bijv. en hoekje van het scherm te plaatsen?
Weet iemand dit van bijv de radeon vivo of een asus deluxe ?
Ik zou je (of U) heel erg dankbaar zijn voor een mooi screenshotje van bijv. het programma (van de video in) van de radeon of asus deluxe.
Alvast bedankt
Cutebrit
Ik ga binnenkort een nieuwe videokaart kopen, + een TVkaart.
Nu kan ik 2 dingen doen; een gewone vidkaart,
en een losse (miro) tvkaart,
Of een videokaart met een video in (die ik dan op m''n videorecorder aansluit.)
Nu weet ik al wel dat de (video in) qualiteit van bijv. een radeon wel goed is, maar is het programma wat er bij geleverd zit, ook te gebruiken om tv te kijken??
Ik weet dat het wel zal werken, maar is dat bijv ook makkelijk te verkleinen, en in bijv. en hoekje van het scherm te plaatsen?
Weet iemand dit van bijv de radeon vivo of een asus deluxe ?
Ik zou je (of U) heel erg dankbaar zijn voor een mooi screenshotje van bijv. het programma (van de video in) van de radeon of asus deluxe.
Alvast bedankt
Cutebrit
edit:
of kun je ook andere proggies gebruiken om het signaal van de video in te laten zien?
of kun je ook andere proggies gebruiken om het signaal van de video in te laten zien?