Toon posts:

[BC3] Voodoo2 & DirectX 8 ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Binnenkort heb ik een Geforce2, maar ik ben toch nieuwsgierig: Werkt de Voodoo2 met directX 8???????
Volgens mij niet, ik heb nog geen drivers gezien die compatible zijn met directX 8...:(

Verwijderd

Hij werkt wel gewoon met DX8, heb ik nl ook... en dan de DX7 drivers... maar de voodoo2 ondersteunt geen functies die in DX8 zitten...

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

DX1 spelletjes werken toch ook gewoon met DX8 geinstalleerd....??!! Voodoo1 is tot en met DX5 bijgewerkt qua drivers. Doet het ook nog steeds met DX8 :):)

Verwijderd

Ik sta er trouwens raar van te kijken hoe hard het allemaal nog loopt,die nieuwe f1 van ubi gaat echt als de brandweer met m''n v2 sli onder dx8, doet niet eens veel onder voor m''n gf2 gts 64 :) good oll voodoo POWER!!! *D

Zo zie je maar weer, als die kloothommels spellemakers een beetje uit hun doppen kijken, het kan dus nog wel maar ze verotten het gewoon om nog rekening te houden met "verouderde hardware" heh...voodoo2 had eens in een console moeten zitten,dat had dat ding nu nog aambeien vertrapt 8-)

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ik vond een Voodoo2 met een Duron 700@1000 ook wel kont schoppen. Jammer van de achterblijvende beeldkwaliteit, want de snelheid was super.