De + versie heeft een ingebouwde USB hub.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
de plus heeft een usbhub en de ''gewone'' versie niet, that''s it geloof ik.
edit: euroshima was me net voor
edit: euroshima was me net voor
juist jaOp donderdag 05 april 2001 20:45 schreef henke het volgende:
dus er zijn wel 2 versies
1 zonder en 1 met
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik heb hem bij funprice gekocht en daar is ie 1399. Niet dat ik dat betaald heb, ik werk er, maar dan weet je dat
Je hebt GEEN 19" Flatron zonder USB! Wel een 995 model, maar dit is geen Flatron maar een normale beeldbuis. Dus alleen de 915FT Plus bestaat.
Men is hier in de war met de 17" inch, waarvan een 795FT Plus (met USB en stoere tiptoetsen zoals zijn 19" broer)en een 775FT zonder deze toetsen, echter ook Flatron en met iets lagere videobandbreedte.
Men is hier in de war met de 17" inch, waarvan een 795FT Plus (met USB en stoere tiptoetsen zoals zijn 19" broer)en een 775FT zonder deze toetsen, echter ook Flatron en met iets lagere videobandbreedte.
Van de 795 weet ik in ieder geval wel heel zeker dat ie er in 2 uitvoeringen is.
De 795 zonder usb hub in de voet en de + met usb hub.
De 795 zonder usb hub in de voet en de + met usb hub.
Pagina: 1