Toon posts:

[BC3] 3D-kaart?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken naar een nieuwe 3d-kaart. Eerlijk gezegd vind ik een keuze vrij moeilijk. Zijn er mensen die mij kunnen adviseren wat voor een kaart interssant kan zijn voor mij, als je daarbij meeneemt dat ik een kaart wil die de processor (AMD k6-2/550mhz) niet te veel belast? Verder heb ik een Epox EP-MVP3G5 (2MB cache) moederbord met daarop een VIA chipset. Moet ik voor goede prestaties ook nog rekening houden met de keuze van een goede geluidskaart? Ik heb nu namelijk als ik 3dmark draai storing in mijn geluid (een soort vertraging)

Verwijderd

Euh moveuh ?

Verwijderd

Topicstarter
Euhh.. Ikke niet snap?

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dit topic stond eerst in het Network Troubleshooting forum en is gemoved naar het forum waar dit topic wel hoort. Je had je bericht dus in het verkeerde forum geplaatst.

Verwijderd

neem een hercules2mx
op mijn oude k6-350 speel ik vloeiend q3 op 800x600

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-08 22:02
quake 3 draait bij mij al vloeiend op mijn tnt2 op 1024x768....
De d3d spellen, daar kun je beter naar kijken.

• Starbolt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:14
een geforce1 of als je een voodoo4 kunt vinden...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb reeds de voodoo 5500 getest. Ik vond de resultaten nou niet echt om warm van te worden.. Voor de duidelijkheid: Ik zoek een kaart die ook goed presteert met een wat mindere processor. Tot voor nu bedankt voor jullie reacties.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
goh, neem een geforce 3, denk dat die het wel lekker doet met je proc, anders een moet je ook maar eens kijken voor een nieuwe processor denk.

Verwijderd

In een PC-Zone van een tijdje geleden heeft daar iets over gestaan... blijkt dat voodoo4/5 kaarten op een wat ouder systeem ongeveer even snel zijn als een TNT2...

De GeForce kaarten bleken weer wat beter te presteren.. dat zou dus wel een goede tip kunnen zijn...

Ik weet niet hoe een Kyro presteert op tragere systemen...

Verwijderd

Topicstarter
En een RADEON 64MB DDR? Is dat interessant in combinatie met mijn chipset en proc?

Verwijderd

Topicstarter
Dat is inderdaad waar. Want ik haalde in Grand Prix 2000 in 640*480 maar 17fps ipv 15fps.. niet echt bijzonder dus.. Deze test is trouwens wel gedaan op een asus MoBo :)
Op vrijdag 06 april 2001 17:47 schreef Tha_Roeltje het volgende:
In een PC-Zone van een tijdje geleden heeft daar iets over gestaan... blijkt dat voodoo4/5 kaarten op een wat ouder systeem ongeveer even snel zijn als een TNT2...

De GeForce kaarten bleken weer wat beter te presteren.. dat zou dus wel een goede tip kunnen zijn...

Ik weet niet hoe een Kyro presteert op tragere systemen...
Pagina: 1