[BC3] Sony 100 SX Monitor werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een Sony 100 SX Multiscan (Trinitron) monitor en een 8 mb AGP kaartje van SiS.
(620 versie geloof ik)
Nou draai ik windhoos standaard op 1024 X 768 X 32. Dat werkt prima, alleen eens in de zoveel tijd dan start ik normaal m`n computer op. Alles verloopt dan normaal totdat m`n desktop te zien is op 640 X 480 X 16.

De eerste keer dat dat gebeurde dacht ik van naja zal wel dan veranderen we de boel toch, maar ik kon toen ineens kiezen voor veel hogere resoluties (1024 X 768 was m`n maximum). Naja die resoluties pakt`ie ook, alles werkt dan, maar zodra ik m`n comp reboot is alles weer normaal en zit ik weer met 1024 X 768.

Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan komen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Dat lijkt me weinig met de monitor te maken hebben. Eerder je videokaart! Probeer eens nieuwe drivers voor je videokaart en voor de zekerheid opnieuw een INF file voor je monitor te installeren.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik zal het proberen, dank je!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen