Ik heb problemen met mijn matrox g450 dualhead. Als ik een filmpje op mijn tv wil bekijken zit er een vertraging in het beeld op de tv. Ik heb al van alles geprobeerd. nieuwe 450-drivers, nieuwe via drivers, directx 8.0, bios ge-update naar YH (ja... een abitkt7) maar het probleem blijft. Verder vind ik dat de nieuwste drivers nog steeds mankementen vertonen met betrekking tot het instellen van je display-settings. Het maakt niet uit of ik nu een speciale divx-viewer installeer of gewoon met mediaplayer afspeel. Daarom denk ik dat het aan de instellingen van de drivers ligt.
Heb al verschillende resoluties en bitrates geprobeerd. verschilllende hardwareaccelleraties en nog meer van dit soort dingen. Mocht de echte TWEAKER dit nu hier een uitdaging in zien of zijn er mensen die eerst hetzelfde probleem hebben. GRAAG reacties. Ben nu al twee dagen aan het klooien en wil het nu graag wel een keertje goed werkend hebben.:(
Heb al verschillende resoluties en bitrates geprobeerd. verschilllende hardwareaccelleraties en nog meer van dit soort dingen. Mocht de echte TWEAKER dit nu hier een uitdaging in zien of zijn er mensen die eerst hetzelfde probleem hebben. GRAAG reacties. Ben nu al twee dagen aan het klooien en wil het nu graag wel een keertje goed werkend hebben.:(