Verwijderd
Als je Quake3 Arena bedoelt, dan kun je alvast spelen met Test 1.05.
En vergeet niet GameSpy (nieuwe versie) te laden, want daar staan al heleboel Q3T servers in. Pret genoeg dus.
De Q3T staat gewoon in www.quake3arena.com .
Je kunt dus gewoon spelen totdat echte versie verschijnt. Ongemerkt hoop ik
.
Overstappen en klaar is kees. Toch?
Ik speel nog met plezier in Q3T en er is volop keuze in servers. Geniaal!!!
En vergeet niet GameSpy (nieuwe versie) te laden, want daar staan al heleboel Q3T servers in. Pret genoeg dus.
De Q3T staat gewoon in www.quake3arena.com .
Je kunt dus gewoon spelen totdat echte versie verschijnt. Ongemerkt hoop ik
.Overstappen en klaar is kees. Toch?
Ik speel nog met plezier in Q3T en er is volop keuze in servers. Geniaal!!!
niet doen... als iedereen dat zou doen zouden we de gezonde mensen in de gestichten moeten zetten om een scheiding vol te houden. 
Tiberian Sun is het zelfde... Heb geduld, het komt vanzelf.

Tiberian Sun is het zelfde... Heb geduld, het komt vanzelf.
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
ik speel ook al een tijdje met q3test. Ik heb een interresant vraagje. Wij hebben twee pc's een p350 128mb ram. en een p75 16mb ram. Wij gaan binnenkort die twee pc's op elkaar aansluiten via een netwerkje. M'n vader wil dit over linux doen. Hij zegt dat het dan mogelijk q3 tegen elkaar te spelen zonder dat ie op de p75 traag draait en hij beweert dat de p75 ook de 3d kaart van de p350 kan gebruiken (matrox g200). Dit klinkt allemaal erg mooi. Maar is dit ook waar? ik geloof hem eigenlijk niet
Je zou mooi stom zijn om dat te geloven, want ook al heb je zo'n mooi OS'je als Linux, je kan niet zomaar de 3D kaart van een ander systeem gebruiken, want waar haal je anders het beeld vandaan? De monitor moet nog altijd op de v-kaart aangesloten worden, dus het lijkt me heel sterk!.
oh ja, q3 Roels!
oh ja, q3 Roels!
alleen kan de p75 wel het geheugen en de snelheid van de p350 gebruiken zodat ik kan q3'en?
nee natuurlijk niet! Die p75 gebruikt het geheugen en alles wat in die pc zit. Hij blijft echt van de p350 af hoor. Dat die 2 aan het netwerk hangen wil niet zeggen dat ze elkaars hardware mogen gebruiken, en als je een beetje logisch nadenkt dan kan dat ook heel niet.
oke maar het programma draait op de server
Je hebt eigenlijk alleen maar een netwerk kaart een monitor en een keyboard nodig. Omdat Linux een multi-user systeem is. Op m'n pa's werk draaien alle programma's op de hoofdcomputer en op de netwerk pc's staat NIKS. En toch draaien die programma's supersnel! Dat is toch met q3 ook wel mogelijk?
Je hebt eigenlijk alleen maar een netwerk kaart een monitor en een keyboard nodig. Omdat Linux een multi-user systeem is. Op m'n pa's werk draaien alle programma's op de hoofdcomputer en op de netwerk pc's staat NIKS. En toch draaien die programma's supersnel! Dat is toch met q3 ook wel mogelijk?
Volgens mij niet. Je moet namelijk binnen q3 een server ip-en. Dus dan zou je op die p2 2 x quake 3 gaan draaien. En quake 3 is toch een stuk zwaarder als een standaar kantoor applicatie, waarbij de client versies weer anders zijn als de server versies. Ik denk dat die p2 dat niet aan kan.
Q3 is-ook ietsie heftiger dan de meeste administratieve proggies...
Ennu, de server die ze daar hebben is waarschijnlijk geen simpele PII-350.
Ennu, de server die ze daar hebben is waarschijnlijk geen simpele PII-350.
Verwijderd
Heel leuk. Ouwe koeien omhooghalen en dan nog niet eens iets zinnings posten. 1 dag geregd. Zucht.Op woensdag 14 februari 2001 17:12 schreef Slecht het volgende:
sd
Ik doe hier een slotje op .. ik neem aan dat Arjen z'n antwoord heeft.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()