[BC3] nieuwe review Hercules Pophet4500 KyroII

Pagina: 1
Acties:

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Ik heb deze al eens gesubmit aan Tnet, maar dat heeft weinig resultaat meer de laatste tijd, maar goed ik vond dit toch wel een goeie review:)

Op rivastion staat deze review met volgens mij nieuwere drivers, want de resultaten van dit kaartje vind ik nog verrassender dan in een vorige review.

Zelfs in T&L benchmarks zoals 3DMark2000 en MDK2 passeert de KyroII de GTS in de hogere resoluties.

Dit wordt echt een knaller, ik hoop dat ze ook nog eens een kaart in het highendsegment (GF3) gooien.

http://www.rivastation.com/3dprophet4500-64mb.htm

btw, ik heb het weer lekker voorelkaar pophet|:(

Niet op voorraad.

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:50
Wat ik graag wil weten van de kyro II is:

1 Hoe is de 2D in 1600*1200
2 Hoe is de processor belasting in verhouding tot een geforce 2 dit omdat niet iedereen een athlon 1200MHz heeft.

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:42

Metten

ik hou het graag simpel

Ik vind het niet zo gek btw dat een duitse review niet op tweakers.net wordt gezet. Er zijn toch genoeg engelstalige?? :)

Verwijderd

2d is ie super... en gaat ie tot 1920x1600 of zo...
Ik vraag me af of die nieuwere drivers ook van invloed zijn op de Kyro I aangezien deze alleen een ander productieproces heeft..

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Maar wat in deze review opvalt, is dat KyroII er nog beter uitkomt als in die van bv. Anandtech, omdat ze volgens mij nieuwere drivers gebruiken, de GTS wordt nu voor het eerst verslagen in, waar die voorheen ongenaakbaar was, 3dMark2000 en MDK2, wat op zich best wel een primeur is en wat zegt over de huidige inplementatie van T&L;)

Niet op voorraad.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

inderdaad, je bent een tiepwonder.
Geef die tiepmiep van je eens een week vrij en ga oefenen ;)

• SimonBenson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 22:51
Heb dan toch maar eens de hele (goed opgezette) review gelezen; conclusie is dat IK de kaart in ieder geval ga halen. Als er dan nog de TV-out bijkomt is ie helemaal wat ik zoek.
Kan die Banshee eindelijk van z''n ouwe dag genieten.. :)

Greetz, Simon
Pagina: 1