[BC3] Ilyama 19" monitor

Pagina: 1
Acties:

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:47
Er zijn verschillende Ilyama 19" monitors:

19" S900MT1 0.26
19" MF901U 0.25
19" MA901U 0.25
19" A902MT 0.25

Ik zou graag weten hoe jullie ervaringen zijn met deze modellen en welke de beste beeld kwaliteit heeft (zal wel de duurste zijn).

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
alle iiyama''s zijn goed

de a902mt is in principe het beste, speakers en usb hub ingebouwd en een hogere refreshrate, alleen laat nou net in dit type een productie fout zitten (iiyama, hoe lang duurt dit nou nog voordat het gevonden is, ik wil een fatsoenlijke monitor voor mijn geld!)

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:28
Ik heb een A901HT gekocht een tijd geleden, en ben er hartstikke tevreden over :)

alleen jammer dat nog geen maand daarna het nieuwe model (A902MT) uitkwam..

Verwijderd

Ik heb helaas geen Iiyama maar wel de verschillende versies bij "vrienden" gezien.

Die S900MT moet je niet nemen, dat is een budget-monitor van Iiyama en het beeld is daar dus ook naar. :'(
Ik zeg: koop voor dat geld een goede 17".

Het beste is om gewoon in de winkel te gaan kijken welk beeld jij het mooist vind.
En houd er rekening mee dat een monitor pas na +/- 30 minuten op bedrijfstemp is. 8-)

Succes!

Verwijderd

A902MT rules. Alleen wacht er nog een maandje mee en vraag ALS je hem koopt of inderdaad die productiefout eruit is gehaald. Ik moet nog 3 weken wachten voordat de mijne terug wordt gestuurd. :r

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:47
Wat is die productie fout dan precies?

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Op donderdag 05 april 2001 21:07 schreef Kayz het volgende:
Wat is die productie fout dan precies?
Zwakke voeding ofzo (dacht ik)
Ik heb trouwens de MA901U, ben er erg tevreden mee, hij is alleen omgevallen in de auto en nu zitten er vlekken in me beeld.

Maandag komen ze hem halen en een andere brengen :):):)

• aaihetapie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 22:12
Iijama 19" monitoren zijn helemaal niet bijzonder goed. kijkt eens in de C''t van decenber vorig jaar of hier:
http://www.zdnet.com/products/stories/reviews/0,4161,2340343,00.html

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb je de andere forum topics niet gelezen over IIyama

goede monitor die 19"

Tenminstte als je geen gare heb, komt nog al vaak voor :)

als je het risico wil nemen dat je 2x een aantal weken zit met een 17 inch ruilmonitor
zou ik voor de iiyama gaan.

Test wel ff in de winkel of ie de instellingen kan onthouden, dus gewoon pc uitloggen en monitor uitzetten en de pc weer aanzetten en monitor weer aanzetten.

Ook zou ik de Moire ff testen , zit ook vaak een foutje bij de IIyama 19"

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op donderdag 05 april 2001 21:11 schreef tborgdorff het volgende:

[..]

Zwakke voeding ofzo (dacht ik)
Ik heb trouwens de MA901U, ben er erg tevreden mee, hij is alleen omgevallen in de auto en nu zitten er vlekken in me beeld.

Maandag komen ze hem halen en een andere brengen :):):)
Wat voor vlekken, kun je dat ff becommentareren :P , want ik denk af en toe een wat gelige vlek te zien (geen strontje in m''n oog :) )

• James_Watt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 15:56
Met Ziko eens die van mij is ook 2 terug geweest en werd alleen maar slechter.:(

Dus idd kijk wat je koop laat hem uitpakken aanzetten (warm laten worden tijdens een praatje en koffie) uit laten zetten en dan vragen of ie toch nog een keer op die 1600x1200 resolutie aan mag8-)

Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |

Pagina: 1