[BC3] Geforce3 al gesignaleerd?

Pagina: 1
Acties:

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
of je koopt een 21# iiyama voor hetzelfde geld...

''t zal best een aardig kaartje zijn maar om daar nu een half maandsalaris voor neer te leggen, nee, niet echt.

Verwijderd

Iemand deze kaarten al gesignaleerd?
Ik wil er graag 1 halen binnenkort maar ik kan ze nergens vinden.. op pricewatch al wel.. maar is zouden ze die dan wel in voorraad hebben?

Betere vraag is nog "wie heeft er al 1 ? "
krengen zijn alleen zo duur he.. |:(

• Kokkers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-08 12:12
check hier op outpost.com

Het gaat hier wel om een PRE-ORDER.

Ik heb bij deze lui in the US of A indertijd een voodoo3 besteld die ik toendertijd echt als 1 van de eerste in NL had.

Je moet dan wel rekening houden dat er behalve de verzendkosten ook nog invoerrechten betaald moeten worden.
Je komt dan waarschijnlijk op een bedrag uit dat net iets lager ligt dan als je hem koopt als hij in Nederland leverbaar is.

Ik ben er redelijk zeker van dat niemand hier al een GeForce3 heeft die via de gangbare kanalen gekocht is.

Als je huidige videokaart op het moment nog alles doet wat je van hem verlangt (mijn MX''je bijvoorbeeld) zou ik zowiezo wachten met de aanschaf van zo''n ding.

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Nee, helaas nog niet, waarschijnlijk dat volgende week de 1e in de USA verschijnen, maar dat is nog allerminst zeker.

Ik zit zelf ook op m''n Elsa920 te wachten.

Ze worden trouwens een stuk goedkoper, vanwege de lagere produktie kosten, van een onlangs in gebruik genomen procedé.

$390 dus dat zal hier wel 1000-1200 piek worden, al een heel stuk beter dan de huidige 1500-1800!

Niet op voorraad.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik hoor net van iemand bij een importeur van videokaarten dat iemand daar vertelde dat het nog wel 6 weken kan duren voordat zei hem hebben (was wel iemand die niet altijd even goed de hoogte is volgens de persoon die ik sprak)

Verwijderd

ik heb hem bij www.computer-land.nl al in de prijslijst gezien :) Ik weet echter niet of ze ook daadwerkelijk hebben liggen. Wel fucking duur zeg: 1800 piekies

• lockheart
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

lockheart

Dutch Open LaserQuest champion

voor zover ik weet is hij inderdaad ook te koop bij computer land.

maar is hij de moeite van het kopen wel waard voor ruim 1800 gulden.de functies die op deze kaart zitten worden toch nog niet gebruikt en zodra ze gebruikt gaan worden dan zal deze kaart al een stuk betaalbaarder zijn.

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:53
Volgens mij is ie nog niet te krijgen. Zoals HJS al zei: XXXXXXXX ;) denkt ''m pas over ongeveer (waarschijnlijk) 1,5 maand te kunnen leveren + verschillende sites melden al dat het wederom is uitgesteld (schijnen wat problemen te zijn). Hier een quote van een site:
Their is indeed a new revision of the chips. Two manufacturers (one of which everyone knows) have told me that their boards will now be coming in a few weeks (Mid April), nothing sooner, and one told me that their boards are 100% done - they just do not have the latest revision chips from NVIDIA, which fix an undescribed bug.

This is not rumor any longer. I''m fairly certain this is fact.
Dit was op 2 april geposted, dus vrij uptodate.

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Die bug was toch een incompatibiliteitsprobleempje (pff) met de P4, volgens insiders.

klote p4 p4 ggggrrrrr.

Niet op voorraad.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Zal nog wel wat meer aan de hand zijn, duurt toch erg lang voordat ie verkrijgbaar is.

Ze worden een beetje dominant die gasten van nVidia, tijd voor de Radeon2 of Kyro3, zodat ze de oren eens flink gewassen wordt !

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op donderdag 05 april 2001 14:55 schreef DinoPK het volgende:
of je koopt een 21# iiyama voor hetzelfde geld...
Ik denk dat degenen die een GF3 kopen, de rest van hun config al op dat niveau hebben;)

Niet op voorraad.

Verwijderd

Op donderdag 05 april 2001 14:59 schreef edward2 het volgende:

[..]

Ik denk dat degenen die een GF3 kopen, de rest van hun config al op dat niveau hebben;)
Ik zet hem in m''n nieuwe pc ;)

Verwijderd

Ik heb ''em al in mijn handjes gehad!! :p Ik heb vorige week de grote eer gehad om die van MSI te mogen bekijken (helaas mocht ik hem nog niet testen).

Verwijderd

kutje dan denk ik toch dat ik maar eerst de GF2 ultra erinpleur.. zie ik latur dit jaar wel verder..
misschien omruilen + geld bijleggen voor GF3..

Verwijderd

http://www.tweakers.net/nieuws/16436

>:):):9~:9:78-)B-)*D!!
Pagina: 1