Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Je hebt een Ferrari onder je kont, maar kunt niet harder rijden dan een Fiat Pinto
[serious]
Een aantal tests worden bij mij ook niet uitgevoerd, maar ik score minimaal 2774 3DMark2001''s. Misschien moet je andere drivers proberen (11.00''s).
Suc6
[/serious]
Verwijderd
Wel belachelijk dat ze testen maken die de meeste mensen toch niet kunnen draaien. Ik weet trouwens niet of die testen wel draaien op een 3dfx (v5500)? Iemand?
En Whodini, heb jij een 64Mb GTS?? Is dat niet een Pro of een Ultra . . .
Verwijderd
is geen echte gamerskaart
Verwijderd
Verwijderd
Oh, ik had precies 2000 marksOp donderdag 05 april 2001 09:54 schreef Xeno het volgende:
I.I.D. die Environment mapped bumpmapping bijvoorbeeld wordt niet op NVIDIA kaarten ondersteund. (maar bijvoorbeeld wel op de Matrox G450)
Hmm, GDVR, verkeerde knoppie
Verwijderd
Verwijderd
Buitengewoon. Ik scoor rond de 3800 (ook nog niet extreem hoog) met een ultra. Gebruik de detonator drivers (11.01 werkt goed hier), en check of je agpx4 doet.Op donderdag 05 april 2001 00:27 schreef -whodini- het volgende:
oh ja mijn score was rond de 900
ook wel laag
Verwijderd
Dus er klopt echt iets niet bij jouw score.
via 4-in-1 installed? 11.01 drivers?
Probeer de onofficiele 7.5x te krijgen...
En idd, ook mijn Geforce 2 MX doet een aantal tests niet wegens lack of hardware support... but who cares...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen