Toon posts:

[BC3] Een videokaart met tvkaart ingebouwd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
allo, ik heb nu een hercules 3d prophet 2mx en een guillemot maxi Video3 tvkaart, ik wil ze namelijk beide verkopen en dan een all-in-1 videokaart kopen, bijv: Asus V7700 GeForce2 32MB DeluxeTV, zijn er nog meer zulke kaarten nu op de markt? welke zijn allemaal goed? welke raden jullie mij aan?

graag jullie reacties.......

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-08 22:02
de asus 7700 deluxe tv heeft niet altijd een tv tuner....

Dit is alleen zo bij de wat duurdere winkenls in de pricewatch...

Dat zou wel mooi zijn een kaartje van 600 piek, inc. tuner tv in/out en geforce2 gts..

Maar ik geloof dat de goedkoopste rond de 750 ligt..

ps. waarom wilde je je tvkaart verkopen?
als je een allineen ding hebt, en bijv de videokaat gaat kapot, dn heb je ok geen tv meer...

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

ATI Radeon AIW

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:30
Precies. En als je over een maandje of 6 weer een nieuwe videokaart "moet" kopen, ben je ook je tv kaart kwijt.

Verwijderd

Topicstarter
punt is, wie kent maxi video 3 TV kaart, ik vind niet zon goeie kaart, hij kan maar tot 300nog wat bij 200nog wat capturen....

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik heb een Radeon AIW (lekkere kaart) maar om de reden die biobak noemt zou ik er maar eens goed over nadenken.

Een losse TVkaart bied vaak meer functies dan die op een Asus V7700 of Radeon zit (afstandsbediening etc.) en is ook nog eens grof goedkoper. Voor 250 piek kom je al een heel eind.

Voor die Asus en Radeon moet je toch op 600-700 piek minimaal rekenen. Als je 2 jaar met je kaart denkt te doen geen probleem, anders is het veel te duur. Nu kan m''n Radeon nog vrij goed meekomen maar over een jaar is het ding toch erg verouderd. Als ik dan wat snellers wil ben ik de lul, want daar gaat m''n TV tuner.

Een combi-kaart is een uitkomst als je PCI sloten tekort komt, maar een beetje moederbord heeft er 5 of 6, dus dat probleem komt weinig voor.

Ik zou nu investeren in een goede TV-kaart en die MX laten zitten. Als die MX echt te traag wordt kun je altijd nog overschakelen op een GF2 / GF3 / GF2MX 400 /Radeon / Radeon2 / Kryo :)

Verwijderd

Topicstarter
wat vinden jullie van de
Asus V7100 Deluxe Combo?

http://www.tweakers.net/nieuws/16345

Verwijderd

Op zaterdag 07 april 2001 23:27 schreef Prikkeldraad het volgende:
wat vinden jullie van de
Asus V7100 Deluxe Combo?

http://www.tweakers.net/nieuws/16345
revieuw gelezen; toch lijkt mij de AIW radeon 32 mb ddr een betere kaart. Ik ga er zo een kopen denk ik. Kan iemand hier nog iets over deze kaart vertellen?
Pagina: 1