[BC3] GeForce2mx inruilen voor Radeon SDR?

Pagina: 1
Acties:

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 20:04
Hoi,

Vanwege de beroerde 3D snelheid heb ik met pijn in mijn hart afscheid genomen van mijn Matrox G400dh 16Meg. Ik heb een MSI GeForce2mx + TV-Out gekocht. Op zich tevreden mee, spellen lopen nu lekker snel, MAAR...

de 2D beeldkwaliteit in Windows is gewoon beroerd. Ik draai 1280x1024x32bit en 1600x1200x32bit en dan wordt het beeld gewoon onscherp. Dit is op zich een bekend feit van GeForce kaarten, maar in mijn enthousiasme was ik vergeten dat de Matrox zo veel beter is.

Nu heb ik eigenlijk een beetje spijt van mijn aankoop. De zaak waar ik hem kocht wil nu mijn MSI kaart wel omruilen voor een Radeon 32Mb. SDR + TV-Out. Doen of niet?
(Ik kan ook een Hercules MX kaart krijgen , maar die heeft geen TV-Out)

Performance van de Radeon is in 32bit beter dan de MX, toch?

2D beeldkwaliteit van de Radeon ok?

TV-Out, is die ok?

Alvast bedank!

https://www.strava.com/athletes/10490675

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:41
ZEKER DOEN!!!! JE zult er geen spijt van krijgen!

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

Jep: doen. Radeon is sneller dan MX (zeker in nieuwe spelletjes, die voor DirectX 8 werden ontwikkeld).

De beeldkwaliteit (ik zit naar een scherm met Radeon SDR te turen) is ook ECHT goed!

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Als je mag ruilen.. Doen.. (misschien beetje bijbetalen, maar 3d van radeon is beter..)

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:41
en de tv-out ''schijnt''om te smullen zijn. ( in tegenstelling tot die van de GF2 MX :( )

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 20:04
Ok, jullie zijn voor de Radeon, da''s mooi...

De Radeon SDR TVOut staat op 315,- in de pricewatch. Ik heb ook 315,- betaald voor mijn MSI GeForce, dus met een beetje mazzel en medewerking van de pc zaak kan ik gratis gaan ruilen.

Is de GeForce2mx ergens beter in dan de Radeon SDR behalve 16bit 3D performance?

https://www.strava.com/athletes/10490675

Pagina: 1