Toon posts:

[BC3] apple cinema display op pc?

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

werkelijk een superieure monitor lijkt de apple cinema display... flatpanel 22" 1600*1024 WOW.
Maar goed.. Het lijkt erop dat ie Mac only is. Dat is ergens natuurlijk wel logisch, maar ik vraag me toch af hoe dat kan.
Want normale monitoren werken wel degelijk op zowel een pc als een mac.

Zou alleen de aansluiting anders zijn? En is dat dan niet op te lossen met een adaptertje?? >:)

Iemand ideeen?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb geen idee, ik kan namelijk geen ervaring opdoen met een beeldscherm als dit... over de 10000 piek toch? :'(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Zit er dan een speciale aansluiting op???
Bij onze aller Mediamarkt beweerde een lulletje van niet??

No problemo om hem op je pc aan te sluiten waren zijn woorden??
De display kost trouwens 7999 bij de Mediamarkt

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:19
Er zit gewoon een standaard VGA stekker aan. Op de nieuwe G4''s, iMac DV''s en Cube''s zit een gewone VGA aansluiting. Ik ken iemand met een gewone Apple monitor (zo''n blauw/witte) op z''n pc en dat werkt blijkbaar. Wel even kijken of de videokaart die resolutie ondersteunt.

Verwijderd

heb getest met monitoren van apple op compaq pc en compaq monitor op apple pc alles werkt perfect, voor de gewone CRT monitoren
dus alle 15", 17", 19" en 21" display''s.

maar studio display is veel breder dan een normaal display, maar werkt wel als er een drivertje is geinstalleerd.
wel op een compaq althans.

Verwijderd

wat ik nog vergeten was.

er zit gewoon een standaar VGA aansluiting op. dus een met 3 rijen pinnen

Verwijderd

Topicstarter
Mensen!!

http://store.apple.com/0800-0230432/WebObjects/nlstore.woa/972/wo/njWHb1a0ZHHrsp4Ny3/2.5.0.3.29.1.9.2.13.0

staat heel duidelijk: benodigd --> een macintosh computer.

Nu weet ik hier in r''dam geen zaken die hier iets vanaf weten. Mediamarkt zit hier wel, en is ongelooflijk groot, maar ik heb hem daar echt niet gezien. Ook durf ik niet aan op het woord van een mediamarkt verkoper (sorry als ik hiermee mensen beledig).

Nu is 8000,- tuurlijk veel te duur voor mij, maar het bedrijf wil wellicht mee betalen :9 en ik ben toch wel enorm nieuwsgierig.

Ik ga morgen maar eens op zoek naar een apple persoon die me hier meer zekerheid over kan verschaffen. Of weet een van jullie dit met zekerheid ?

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:15

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

http://store.apple.com/Catalog/nl/Images/julyacd22.pdf

Daar staan de specificaties van deze leuke monitor. Daarin staat dus ook, dat je een "Apple Display Connector voor digitaal videosignaal, USB-gegevens en stroomtoevoer" nodig hebt. Dit is een speciale (digitale)connector waar alleen sommige Power Macs G4 of G4-Cubes mee zijn uitgerust....Niet geschikt voor PC dus :( :r

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Verwijderd

Topicstarter
ondertussen weet ik iets meer.

Er blijken 2 modellen te zijn!! de oudere met dvi aansluiting werkt op pc''s met dvi aansluitingen..

de nieuwere revisie heeft een speciale apple connector die het niet meer mogelijk maakt om op een pc aan te sluiten. Er zijn daar echter wel weer dure boxjes voor!
Pagina: 1