Toon posts:

[BC3] Monitor standaard, iemand een idee?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
m''n pa heeft er voor mij zelf een gemaakt van gepolijst aluminium o.i.d.ik zal kijken of ik er een tekening van kan vinden........hij is i.i.g. wel heel stevig!!!!!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19:07
Hoi,

Ik ben op zoek naar een degelijke monitorstandaard (geen zwenkarm) waar m''n 23 kg wegende 19" iiyama op kan staan. Op het moment staat ie op een oude Compaq 486 (zie plaatje op m''n specs pagina --> zie signature), maar dat lompe ding wil ik eigenlijk van m''n bureau af hebben. Nu hebben ze bij Conrad wel iets:
Afbeeldingslocatie: http://image01.conrad.nl/pix/998/G1/998567G1.JPG
maar dat vind ik er niet echt stevig uitzien :) Heeft iemand een beter idee dat er ook nog eens goed uitziet (geen blok hout op me bureau oid) :) ?

ps: mag ook niet te breed zijn, want dan past het niet meer en de ikea heeft ook niks helaas :(

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:26

Wildfire

Joy to the world!

Ik heb zelf een standaard die erg veel op die van Conrad lijkt, alleen links en recht zijn de ''steunen'' groter zodat er meer steunoppervlak is.

Toch oppassen met die dingen, met mijn 17"-monitor beginnen er nu minieme scheurtjes in te komen...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19:07
Op woensdag 04 april 2001 14:57 schreef Brian Dickens het volgende:
Toch oppassen met die dingen, met mijn 17"-monitor beginnen er nu minieme scheurtjes in te komen...
Ja, daar ben ik ook bang ben. Dat ik op een gegeven moment thuiskom en dat m''n dure 19" op apengapen op de grond ligt omdat ie doogekrakt en voorover gekanteld is.

• Kokkers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:11
Ik weet zeker dat dit bij de betere "kantoortoebehorenboer" te koop is, kun je ook nog even in het echt voelen of het allemaal wel stevig genoeg is...

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-06 10:25

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Mijn 17"er wil prima op dat ding van Conrad!

Als je er voor zorgt dat de monitor een beetje in evenwicht staat moet het kunnen denk ik.

www.nintendocasemods.com

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik moet ook zo''n ding: de monitor-standaard op deze pc (Duron 850) is de doos van mijn RCA kabel modem :D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ga eens naar de Gamma. Daar heb je prima platen multiplex. Superstevig en gewoon naar je wensen aan te passen, omdat je het dan zelf maakt! Kun je er eventueel ook nog opbergvakjes (bijv. voor papier) onder maken! Ik ga het zelf binnenkort ook eens doen. Lakje erover en tadaa! Lekker goedkoop en superstevig!
Pagina: 1