Toon posts:

[BC3] Hercules 3d prophet 2 mx retail ... Klopt dit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai,

ik heb een Hercules 3d prophet 2 mx retail gekocht, dit is echt superzware shit joh.. had hiervoor een voodoo2 en je weet niet wat je overkomt.. beeld is 10 keer zo goed, en snel dat ie is! Wow!!! ik schrok me echt de tering.. wist niet dat dat zoveel verschil zou maken. ben er dus wel blij mee jah.. 8-)

Oke, heb ff 3dmark gepompt, kwam uit op een score van 3710... Met het volgende systeem :

Celeron500
abit be6
128 mb intern
5 gb hd
sb awe64
asus 50x
1.44 mb floppy

is dat een normale score? heb de "default" benchmark gedraaid.

In 3dmark2001 haal ik (ook op default benchmark) 1460 (LOL evenveel als met me voodoo2 op 640x480 in 3dmark2000 haahha)

Tnx,

Techwarrior

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
volgens mij klopt dat heel aardig...toevallig heb ik onlangs hetzelfde als jij gedaan (ook van voodoo2 naar hercules 3d prophet 2 mx) en was dus ook verrast :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
ja erg he! Dat er zoveel verschil in kan zitten! sta er nu nog van te kijken..

Quake3 op 1024x768x32 is geen enkel probleem (ik speel liever op 800x600 vanwege 15", dus da''s ook geen probleem)... en die 32 bits kleurtjes zijn echt waanzinnig tof

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 11:29 schreef Techwarrior het volgende:
ja erg he! Dat er zoveel verschil in kan zitten! sta er nu nog van te kijken..

Quake3 op 1024x768x32 is geen enkel probleem (ik speel liever op 800x600 vanwege 15", dus da''s ook geen probleem)... en die 32 bits kleurtjes zijn echt waanzinnig tof
een echt gamer boeien de kleuren niet en zijn eigenlijk een doorn in het oog, dus speelt ie met picmip en alles zo bright dat zelfs de zon er nix bij is :z

Verwijderd

Topicstarter
mjah maar wie zegt dat ik een echte gamer ben??? Ben niet eens goed in spelletjes.. doe het gewoon voor de plezier en dan is 32 bits kleur leuk meegenomen.... en over de fenominale snelheid zeg ik lekker niks :7