[BC3] Videokaart Bios + Script file

Pagina: 1
Acties:

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
Hai

ik wil me bios van me vidkaart opnieuw flashen om zo Side band Adressing aan te doen, ik weet al hoe het moet kijk http://www.m3dzone.com/zoiah/HTML/biosmod/tutorial/sbanv10.html hier maar!

en ik zoek het hacked bios van elsa, sygnes III ofzo? ik heb die nu al, maar nooit/geen kopie bewaart :( lekker kut is dat he!?:) ik weet nog wel hoe ik eraan kwam, maar die site doet het weer niet :( kijk http://209.54.94.35/ECE9 hier maar, tenminste nu doet ie het niet, nahja het is ook een database page van gemodificeerde geforce kaaarten (quadro''s, net als mijnes nu is, >:) Quadro 2 MXR, klinkt ook stoerder dan mx2 >:)) en in die data base kan je beetje commentaar leveren, daar in zo''n stukje commentaar stond dus weer een link naar dat bios, blabalbal

search levert geen resultaaten, het lijkt wel een erg zeldzaam bios denk!?

nahja, hoop dat iemand mij kan helpen en dat het SCRIPT FILE voor dit bios bestaat! want anders kan ik dat sideband geval nog niet gebruiken,

• Mister_X
ik zie dit als een grote serieuze vraag, tenminste anders dan, "is mijn 3dmark2001 score normaal??" maar je ziet dat die het meeste beantwoord worden dan betere vragen.

jammer

• Mister_X
nouzeg

• Mister_X
ik blijf net zolang zelf posten tot iemand me helpt. ik help ook zo vaak mensen :(

Verwijderd

Ik kan je helaas niet helpen. Ik ga binnenkort proberen het BIOS van mn ASUS te SBA-enablen.

Er is een kans dat na het BIOS flashen de kaart niet meer stabiel werkt. Wat kun je dan nog doen als je hem niet meer terug kunt flashen omdat je geen beeld meer hebt?

• Mister_X
pci kaartje erin, agp eruit, bios in van mobo, de VGA PCI op PRIMARY ofzo zetten, wel agp kaart erin, dan opstarten ,als het goed is gebruikt ie dan de pci. daarna met nvflash opnieuw flashen

maar denk dat de SBA alleen onstabiel is in WINDOWS en in dos niet, omdat ie dan niet geladen word, hij word pas geladen als je in windows mbv powerstrip het aan zet

Verwijderd

Thx. Ik hoop dat ASUS binnenkort met een nieuwe BIOS komt. Als ik iets vind over die Elsa etc. dan laat ik het even weten.

• Mister_X
ok dan,

weet jij of misschien iemand anders een manier om een kopie vanuit je video bios te maken? naar een bestand?

Verwijderd

sba scheelt maar heel weinig hoor...
en het is (al gezegd) minder stabiel

• Mister_X
ja, weet ik wel,

maar dan mag ik het nog wel proberen? misschien scheelt het bij mij wel veel, of is me sys. wel stabiel

kan echt niemand me helpen? sjesus zeg.

• Mister_X
en weer omhoog, denk dat ik maar beter een nieuw topic kan starten met andere naam.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
probeer het eens met de ZTAGP tool van H.ODA bij mij werkt dat perfect zonder flashen van de bios
alhoewel er van enige snelheid winst weinig te merken valt , is het met een zwaar overklokte kaart iets stabieler met 3d mark 2001 , in mijn geval dus

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Mister_X
op die H. ODA site (downloads) staat ie niet hoor, heb je een linky dan?

• Mister_X
nergens is te vinden, ik zoek gewoon een SCRIPT FILE van het elsa hacked sygerny III bios! om met die file SBA te enablen en daarna dat bios weer opnieuw te flashen!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ok hier heb je die link naar die tool van H.ODA http://www.zoiah.nl/programming/ZTAGPTool/
een andere site waar jij je stuff van daan kan halen http://www.m3dzone.com/files.php?directory=Videocards/NVIDIA/ zijn

mazzel ermee

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Mister_X
ja, die laaste link ken ik heus wel, daarom vraag ik het hier juist!!!!!!!!!!!!! omdat daar OOK nix te vinden is wat ik nodig heb.

maar niemand die het snapt of die me kan helpen, tjohhhh.

ik heb SCRIP FILES NODIG van een BIOS!

maar thx voor de bovenste link, zal es kieken :)
Pagina: 1