[BC3] Hercules Prophet GF2 Ultra Beeld problemen ?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heej,
ik heb de volgende configuratie :

PIII 933
256 SDRAM PC133
MSI BX-Master moederbord
SB Live 1024
2 UDMA 66 Harddisks 7200 RPM
en een DVD speler erin

deze configuratie geeft het volgende probleem : als ik in windows zit zie ik hele kleine gekleurde pixels verschijnen , rood blauw en groen.... druk ik nou op refresh dan verdwijnen ze maar komen zodra ik iets open weer langzaam terug.
zodra ik games ga spelen dan hangt het spel bij het opstarten of in het spel krijg ik diezelfde gekleure pixels in een iets groter doffer formaat terug. ik heb van de Hercules site al de nieuwe drivers gedownload , en ook de nvidia 11.05 drivers geprobeerd maar dit lost niks op het probleem blijft bestaan , ook de bios van de kaart is de laatste versie en heb ook de rest van de biossen geupdate in het systeem
nu zat ik zelf te denken dat de videokaart misschien kapot is *heb um nog nooit overgeclocked of goed werkend gehad ...
ik ben nu al zo lang aan het klooten met deze pc dat ik er gek van wordt..
heeft iemand misscien eerder dit gehad of weet iemand wat het kan zijn ... ik zou het graag horen van jullie ...

Greetz Maniac

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Je hebt een moederbord met BX chipset. Dat wil zeggen dat je AGP op 89 Mhz ipv 66 Mhz loopt met jouw proc (133 Mhz FSB). Dat kán een oorzaak zijn van je probleem, maar het zou niet echt moeten mogen - verreweg de meeste nieuwe kaarten kunnen hier wel tegen.

Geef mij maar een Warsteiner.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:47
waarschijnlijk toch een defect exemplaar. dit probleem duid op een brakke geheugenmoduul op die kaart.

Shit happens, gewoon mee teruggaan

• kokkel
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:31
Moet je eens met een andere monitor proberen doet hij het dan nog dan lich het aan de videokaart dan moet je er even mee terug gaan naar de winkel