[BC3] Zwart scherm na detonator upgrade

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Folks,
Nadat ik mijn detonator upgrade (V7.x.x of V11.x.x) maakt niet uit, dan krijg ik bij het starten van bv. Colin McRae II of de demo van 3D Mark 2000 een zwart scherm. Mijn Pc draait door, gewoon geluid. Alleen mijn monitor op standby :?

Als ik gewoon de benchmark draai of in Win98 bezig ben, geen enkel probleem.
Ik heb dan 4971 3D Marks met Detonator 7 <EDIT> niet overclocked *D ''k stond er zelf ook van te kijken</EDIT> alleen als m''n games het dan niet doen word ik best pissed:(.

Help me please....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Gewoon ff met die detonators blijven spelen.
Heeft bij mij ook een tijd geduurt eer dat ik de juiste had.
Niet alle drivers werken op alle kaarten.
de 10 en 11 serie geeft bij mij hetzelfde probleem.
Demo crasht(zwart beeld),benchmark doet t wel maar games starten niet eens meer op :(.
Ik test dus liever een game dan een superscore te halen op 3D mark want na 100x draaien wordt dat ook saai :).
Draai nu met 7.59 na een fresh install van o.s. en alles loopt als een trein.*D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik ben er inmiddels achter dat de NVidia Detonators niet lekker lopen bij mij.
Ik heb nu de Asus V7100 V6.18 driver en dat werkt toppie 8-)
Ik denk dat mijn huidige monitor Relisys (lekker bekend dus) het niet ondersteunt:(, ''k heb ook de refresh rate al verlaagt en helpt dus niet.
Zie hier :

3D Mark 2000 @ 1024*768*16bits (default)
Drivers:
Asus V7100 Driver 6.18
DirectX V8.0
(OS = Windows 98 SE)

Specs. Videoplank:
Asus V7100 GeForce2MX 32MB SDRAM
Core@175 / SDRAM@166 (default) 4701 3D Marks
Core@190 / SDRAM@180 (OC''ed) 5008 3D Marks 8-)*D (zonder extra koeling, is dit errug:?)

(Spec. van mijn schatje staat in mijn signature:))
Het is dus wel OK zo, maar ik baal wel dat die nieuwe detonators van NVidia niet werken.
Misschien dat m''n nieuwe monitor (zie onderschrift) het wel gaat trekken.
Ff afwachten dus :z
Als je nog info hebt knal het er maar in.
Als je dezelfde problemen hebt, misschien hebbie er wat aan. (Misschien is het ook wel mijn MOBO:?)
Laterzzs

<edit>Is die V7.59 een off. Asus release of een andere Detonator?</edit>

• BC3 Victim
Laatste 7 serie det. driver.

• BC3 Victim
Op woensdag 04 april 2001 23:43 schreef Kaine het volgende:
Laatste 7 serie det. driver.
Maar is ie van Asus of van NVidia (officieel of niet, mijn PC slikt alleen officiele Asus versies):(