ik heb een vraag zijn de detonator 3 drivers beter dan de reference drivers die je via tweakers.net kunt downloaden
De detonator''s zijn ook reference driver''s hoor. Alleen zijn dat de officiele reference driver''s. De drivers die je bijvoorbeeld van tweakers.net kunt downloaden zijn gelekte versies van de reference drivers. Meestal is nieuwere drivers installeren beter.
Hmmm... nou, dat er hangt er helemaal vanaf. Het is eigenlijk voor iedereen systeem anders. Sommige gelekte drivers kunnen ongelofelijk veel problemen geven. Ook kan het zijn dat bepaalde (tweak)programma''s niet werken met de nieuwste gelekte drivers.Meestal is nieuwere drivers installeren beter
Ook moet je rekening houden met het feit dat de nieuwere drivers vaak slechter presteren bij oudere spellen. Er wordt zelfs al gezegd dat de 11.01 detonator drivers (alle detonators met versie nummer 6.xx of hoger zijn detonator 3 en ik geloof dat 7.xx of hoger detonator 4 is) spellen die gebruik maken van directX 6 niet meer willen draaien (o.a. FIFA 2000).
persoonlijk ben ik toch het meest tevreden over de 6.50 (officieel op nvidia site) maar de meeste tweakers hier denken daar anders over, met hogere versies heb je wel hogere 3dmarkscore, maar met de 6.5 is mn putter het stabielste....
PIII 800@804 Mhz
Er staat meestal...Op dinsdag 03 april 2001 17:18 schreef Lord-M het volgende:
[..]
Hmmm... nou, dat er hangt er helemaal vanaf. Het is eigenlijk voor iedereen systeem anders. Sommige gelekte drivers kunnen ongelofelijk veel problemen geven. Ook kan het zijn dat bepaalde (tweak)programma''s niet werken met de nieuwste gelekte drivers.
Ook moet je rekening houden met het feit dat de nieuwere drivers vaak slechter presteren bij oudere spellen. Er wordt zelfs al gezegd dat de 11.01 detonator drivers (alle detonators met versie nummer 6.xx of hoger zijn detonator 3 en ik geloof dat 7.xx of hoger detonator 4 is) spellen die gebruik maken van directX 6 niet meer willen draaien (o.a. FIFA 2000).
voor win2k kan ik de 6.67 drivers aanraden!!!
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Pagina: 1