[BC3] IIYAMA 451 VM Pro 19" - Oplossing in zicht

Pagina: 1
Acties:

• Dr.Bob
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-08 10:48

Dr.Bob

Dr.Bob says: HEAL!

Topicstarter
Heb net gebeld met IIyama, met mijn 2 problemen: [1] friemelende lettertjes / onscherp beeld en [2] verschieten van kleur, met name in de hoeken, om de zoveel tijd.

Dit is het antwoord wat ik de support kreeg, hier hebben ongetwijfeld meer wat aan:

[1] Diamondtron is erg gevoelig voor het ontbreken van randaarde op het stopcontact. (evt. compukast aarden, via signaalkabel helpt dit ook voor de monitor) Dat zou moeten helpen.

[2] Internationaal probleem, hoofdkantoor geeft ws. binnen nu en 3 weken accoord om ze allemaal terug te laten komen voor een modificatie. Zodoende heeft het nu ook geen zin om ''em NU terug te zenden, want dan krijg je een nieuwe met dit zelfde probleem.

Als je een _kort_ mailtje stuurt naar adres at@iiyama.nl met dat je een 451 met dit probleem hebt, dan krijg je een berichtje zodra de modificatie voor handen is.

Probleem doet zich overigens alleen bij de 451 voor, je zit dus wat dat betreft safer met een andere 19".

Dr.B

PS: Vind IIyama nog steeds toffe tent, heb ook het idee dat ze prima met dit probleem omgaan zoals wat van ze verwacht zou mogen worden :)

PS II: Dit is uiteraard een vervolg op posting IIyama Pro 451 probleem

NERDCORE FOR LIFE

Verwijderd

Hey dank je!
Ik heb ook een 451 met dat hoeken probleem. Heb er nooit zo mee gezeten want het gebeurt vrij zelden maar vond het altijd wel erg vreemd. :? Ik ga ze mailen!
Chao!

Verwijderd

TnX :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Er zit in de pro 451 en de pro 452 diamontron series ook een producktie fout ( bij veel dan)

De microprocessor van de monitor blijkt vaak gaar te zijn

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Thanx, heb het nog niet gezien, maar zal er eens op letten !

Verwijderd

wat is het telefoonnummer van Iiyama dan? Ik heb alleen die van Teleplan (die komen em as vrijdag voor de 3e keer ophalen)...zucht

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 20:49 schreef Reaper® het volgende:
wat is het telefoonnummer van Iiyama dan? Ik heb alleen die van Teleplan (die komen em as vrijdag voor de 3e keer ophalen)...zucht
God koleere!! ik hoop niet dat ik dat ook mee moet maken met m''n 510 22" dat ding was ook gewoon niet scherp,hoofdzakelijk door schaduw rechts naast de lettertjes,en alles boven de 1024x768 75 hz was echt niet om aan te zien, echt als ik dat ding terug krijg en er is niets aan gedaan dan kijgen ze hem mooi weer terug en eis ik m''n geld terug of wat anders. Ik dacht na een zeer tevreden tijd samen met m''n v.m.p 17" lekker veilig bij Iiyama te blijven WHAMO!!!! dit kwam dus aan als een forse draai om mijn niets begrijpende oor |:(

[1] Diamondtron is erg gevoelig voor het ontbreken van randaarde op het stopcontact.
(evt. compukast aarden, via signaalkabel helpt dit ook voor de monitor) Dat zou moeten
helpen.

Hmmmm...... daar zit wel wat in ik heb hier geen rand aarde... Hell!!! strax staat ie voor nix bij teleplan |:(

Verwijderd

op de site www.iiyama.nl staan de naw gegevens van iiyama zelf.
Pagina: 1