[BC3] Full Screen met Miro PcTv Pro

Pagina: 1
Acties:

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Topicstarter
Jongens zit met het volgende probleem. Heb sinds kort een PcTv Pro en kan niet full screen tv kijken. Rest werkt allemaal perfect met een strak beeld! :P

Oh jah resolutie = 1152 x 864
Op 640 x 480 gaat het wel... Maarja ik wil op 1152 x 864 full screen!!! Lukt Niet...:(

Wie helpt mij?!

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• Majestic

Majestic

Neerlandici.

Topicstarter
Jongens??

Niemand?
Help es even A.U.B. ;)

Verwijderd

Doet ie het wel op 1024 of op 1280?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb dezelfde kaart, bij mij gaat ie boven de 1024 resolutie ook raar doen met full screen.

Maar ik heb me er bij neer gelegd :(

Alleen met WINDOWS ME had ik er geen last van, maar die OS beviel me voor de rest niet

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Majestic

Majestic

Neerlandici.

Topicstarter
Bij mij is het het geval als ik hoger dan 640 x 480 ga dan is het al niet meer full screen....

Is het trouwens iemand gelukt om C+ Moviehouse e.a. te decoden met deze kaart?

Verwijderd

Bij mij doet ie het fullscreen ook op 1280 x 960, maar dan alleen in 16-bits kleur.

Het heeft toentertijd eventjes geduurd voor ik ''em zover had (vraag me niet hoe: puur geluk schat ik zo in :)), maar sindsdien draait ie probleemloos.

• Kris2904
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 17:04

Kris2904

found his match in SoaD

Staat Overlay wel aangevinkt? Zo niet, dan probeert de tv kaart zelf full screen te gaan, maar heeft daar niet genoeg geheugen voor. Bij overlay laat hij de videokaart het rekenwerk doen. :)

Ik heb vrij vroeg een Miro tv kaart gekocht en had toen hetzelfde probleem omdat de driver niet goed werkte. Mocht je overlay dus aanvinken, maar hij blijft niet aan, probeer dan eens nieuwe drivers.

Was getekend, enz. | specs

• Majestic

Majestic

Neerlandici.

Topicstarter
Is opgelost!!

Weet niet of het hieraan gelegen heeft maar heb hem in een ander pci-slot gezet...

Bedankt voor jullie reacties.
Trouwens in 32 bit draait tie al helemaal niet...

Iemand C+ gekregen met deze kaart of Moviehouse? >:)

Pagina: 1