Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Ik heb dezelfde kaart, bij mij gaat ie boven de 1024 resolutie ook raar doen met full screen.
Maar ik heb me er bij neer gelegd
Alleen met WINDOWS ME had ik er geen last van, maar die OS beviel me voor de rest niet
Maar ik heb me er bij neer gelegd
Alleen met WINDOWS ME had ik er geen last van, maar die OS beviel me voor de rest niet
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Bij mij is het het geval als ik hoger dan 640 x 480 ga dan is het al niet meer full screen....
Is het trouwens iemand gelukt om C+ Moviehouse e.a. te decoden met deze kaart?
Is het trouwens iemand gelukt om C+ Moviehouse e.a. te decoden met deze kaart?
Verwijderd
Bij mij doet ie het fullscreen ook op 1280 x 960, maar dan alleen in 16-bits kleur.
Het heeft toentertijd eventjes geduurd voor ik ''em zover had (vraag me niet hoe: puur geluk schat ik zo in
), maar sindsdien draait ie probleemloos.
Het heeft toentertijd eventjes geduurd voor ik ''em zover had (vraag me niet hoe: puur geluk schat ik zo in
Staat Overlay wel aangevinkt? Zo niet, dan probeert de tv kaart zelf full screen te gaan, maar heeft daar niet genoeg geheugen voor. Bij overlay laat hij de videokaart het rekenwerk doen. 
Ik heb vrij vroeg een Miro tv kaart gekocht en had toen hetzelfde probleem omdat de driver niet goed werkte. Mocht je overlay dus aanvinken, maar hij blijft niet aan, probeer dan eens nieuwe drivers.
Ik heb vrij vroeg een Miro tv kaart gekocht en had toen hetzelfde probleem omdat de driver niet goed werkte. Mocht je overlay dus aanvinken, maar hij blijft niet aan, probeer dan eens nieuwe drivers.
Was getekend, enz. | specs
Is opgelost!!
Weet niet of het hieraan gelegen heeft maar heb hem in een ander pci-slot gezet...
Bedankt voor jullie reacties.
Trouwens in 32 bit draait tie al helemaal niet...
Iemand C+ gekregen met deze kaart of Moviehouse?
Weet niet of het hieraan gelegen heeft maar heb hem in een ander pci-slot gezet...
Bedankt voor jullie reacties.
Trouwens in 32 bit draait tie al helemaal niet...
Iemand C+ gekregen met deze kaart of Moviehouse?
Pagina: 1