xMouse
Verwijderd
heb hem zelf, vind hem zelf beter dan een iiyama, helderder (raar woord of verkeerde spelling??) beeld
Volgens mij een goede monitor
xMouse
Verwijderd
19 inch screen size
1600x1200 maximum resolution
0,26 mm shadow mask
30-95 kHz horizontal frequency
50-160 Hz vertical frequency
203 MHz bandwidth
Super High Contrast CRT
BNC input
3-year warranty
Niet verkeerd toch?
Verwijderd
Verwijderd
Op dinsdag 03 april 2001 22:24 schreef Thermo het volgende:
uhm.. schumache... in je sig staat 19" compaq..:?
Sja kheb meerder computers maat.Op dinsdag 03 april 2001 22:24 schreef Thermo het volgende:
uhm.. schumache... in je sig staat 19" compaq..:?
Ik heb:
15" Siemens Nixdorf
17" Belinea
19" Compaq P910
19" NEC FE950 (flatscreen)
19" Packerd Bell
Nu 3x raden wat ik sinds vanmiddag op m''n bureau heb staan?
Verwijderd
iets wat je niet had moeten kopenOp dinsdag 03 april 2001 22:29 schreef Martijn het volgende:
Er kan er maar 1 de beste zijn en dat is toch echt de LG915FT+...:9
Raar maar correct woord:) Overigens heb ik juist de omgekeerde ervaring; vind mijn Iiyama helderder als mijn Sony. Maar nou is mijn Iiyama 510 al een jaar oud, nog van voor de tijd dat ze die ellendige 451 zooi maakten.Op dinsdag 03 april 2001 16:29 schreef limp_bizkit het volgende:
I LOVE IT!!
heb hem zelf, vind hem zelf beter dan een iiyama, helderder (raar woord of verkeerde spelling??) beeld
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
En ja, ze stonden allemaal op aangesloten op dezelfde systemen met dezelfde videokaart (Radeon), dezelfde resolutie/refreshrate (1152*864 @ 100 Hz) en hadden allemaal dezelfde windows desktop aan staan.
Let wel exemplarische afwijkingen komen nogal eens voor bij verschillende monitoren, dus een ander kan deze monitoren weer naast elkaar gezien hebben en de bijvoorbeeld Samsung het mooiste hebben gevonden.
Trouwens geen van de monitoren die ik hier noemde was
jammer dat je er nu al "problemen" mee hebt!Op dinsdag 03 april 2001 22:29 schreef Martijn het volgende:
Er kan er maar 1 de beste zijn en dat is toch echt de LG915FT+...:9
gezien je topic over de 2d gebeiren met een tnt en een radeon
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Verwijderd
tsja, een monitor is en blijft persoonlijk, iedereen vind iets anders... net zoals de ene een blonde meid leuk vind en dat de andere er om moetOp dinsdag 03 april 2001 23:32 schreef abbadon het volgende:
[..]
Raar maar correct woord:) Overigens heb ik juist de omgekeerde ervaring; vind mijn Iiyama helderder als mijn Sony. Maar nou is mijn Iiyama 510 al een jaar oud, nog van voor de tijd dat ze die ellendige 451 zooi maakten.
Ja, idd, uiteindelijk toch wat probleempjes...:( Misschien ben ik wel te kritisch... Ik krijg in ieder geval een compleet nieuwe...:)Op woensdag 04 april 2001 11:23 schreef psygho het volgende:
[..]
jammer dat je er nu al "problemen" mee hebt!
gezien je topic over de 2d gebeiren met een tnt en een radeon
Deja VUOp donderdag 05 april 2001 10:41 schreef Martijn het volgende:
[..]
Ja, idd, uiteindelijk toch wat probleempjes...:( Misschien ben ik wel te kritisch... Ik krijg in ieder geval een compleet nieuwe...:)
Verwijderd
Zijn er veel problemen bekend over deze monitor?
Of is het gewoon een toppertje?
Le FE950+ de NEC est doté dun tube DiamondTron NF et se situe un cran en-dessous du FP955. Sa dalle de 18 pouces visible dispose dun revêtement anti-reflet OptiClear. Celle-ci permet une meilleure absorption de la lumière et offre un pitch variable de 0.25 au centre à 0.27 mm sur les bords. Sa bande passante est de 270 MHz. Il affiche un taux de rafraîchissement horizontal de 96 kHz et une résolution maximale de 1792x1344 à 68 Hz. Les tests montrent que la résolution de 1600x1200 à 77 Hz était un maximum. Elle est plus représentative des conditions de travail sur un 19 pouces. On retrouve, comme sur tous les écrans aperture grill, les deux lignes horizontales typiques qui permettent de maintenir la grille. Côté des options, le FE950+ se résume au strict minimum puisquon ne trouve ni hub USB ni fonction multimédia. Il ne possède quun type de connexion, à savoir une entrée 15 broches.
Le FE950Plus peut se targuer dun respect de la géométrie très correct en 1280x1024. En 1600x1200 ce nest, en revanche, pas totalement le cas et un certain nombre de réglages sont nécessaires pour obtenir une image à peu prés correcte sur les bords. LOSD du FE950Plus est un modèle du genre, autant par sa richesse que par sa simplicité dutilisation. Il est en effet très bien réalisé et dispose de toutes les options dignes dun écran haut de gamme. On retrouve un panel complet de réglages de la géométrie, des couleurs, de la pureté par zone décran, du moiré et de la convergence verticale et horizontale. La lisibilité est excellente et la stabilité parfaite en 1280x1024. La restitution des couleurs est très satisfaisante et la luminosité ne fait pas défaut. Les teintes sont bien différenciées et la qualité de limage en général est très acceptable. Bref, le FE950Plus constitue un bon choix étant donnés sa qualité dimage et son prix très bas. Attention par contre à ses taux de rafraîchissement assez faibles et son comportement dans les très hautes résolutions.
Over de NEC dus......
Verwijderd
Ben er erg tevreden over alleen is het beeld aan de bovenkant wat vervormd
Ik moet er dus weer mee terug.
Verder een prima monitor. t kost wat, maar dan heb je ook iets!
Ik heb veel plezier gehad van deze NEC. Goed beeld, scherp, helder etc.
Wat betreft vervorming: beeld is zeer nauwkeurig in te stellen aan alle kante. Ik ben er wel ff zoet mee geweest, maar het kan zeker.
Gewoon goeie monitor!
xMouse
Verwijderd
Niet aan de bovenkant.... (als ik het fout heb, waar dan?)Op maandag 04 maart 2002 21:27 schreef xMouse het volgende:
......
Wat betreft vervorming: beeld is zeer nauwkeurig in te stellen aan alle kante. Ik ben er wel ff zoet mee geweest, maar het kan zeker.
Gewoon goeie monitor!