Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Die-hard Brexiteer
...
Ik haal met mijn GTS 220/400MHz in Quake 3 Arena timedemo 1 140 fps, 1024x768x32bit full detail, GTS is misschien al wat oud maar je kan er echt alles op spelen hoor.Op dinsdag 03 april 2001 16:44 schreef earthforce het volgende:
met normale gts ben je er niet van af hoor, gf2 mx is ook eigenlijk meteen al de bottleneck voor je pc, dus wat het beste zou passen is een geforce2 maarja, kijk ff naar je budget en kies dan tussen de normale geforce2 en de mx variant
Specs:
P3-700E@1050MHz
GeForce 2
128MB geheugen
Asus P3B-F
Die-hard Brexiteer
was bij mijn baas niet eens zo duur. heb hem gekocht voor 450piek met niet goed geld teruggarantie.. leuk voordeel met bij de zaak kopen..
ik ben benieuwd wat die nu doet...
bevalt het me niet, dan zo weer terug!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
Verwijderd
Ik heb een Gefroce 2 MX (Incl TV-out)
en haal in UT met alles op maximum en 1280*1024 32 bit ook een framerate van 50 fps.
Lekker of niet ??!!!
Verwijderd
Das netjes, wou dat ik dat ook hadOp dinsdag 03 april 2001 16:51 schreef BeyondHorizon het volgende:
[..]
Ik haal met mijn GTS 220/400MHz in Quake 3 Arena timedemo 1 140 fps, 1024x768x32bit full detail, GTS is misschien al wat oud maar je kan er echt alles op spelen hoor.
Specs:
P3-700E@1050MHz
GeForce 2
128MB geheugen
Asus P3B-F
ps. ik speel(de) veel Q3 Rocket Arena en dan (natuurlijk) vooral ra3map1, maar daar heb ik als ''t druk is op ra3.henslfuk.nl vétte fps-drops van 100+ naar 40/50 fps