[BC3] Monitor met de PTT, verstandig?

Pagina: 1
Acties:

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:20
Hej, deze week staat de aankoop van een LG915FT in de planning...:9
Het enige waar ik nog over zit te dubben is WAAR ik hem koop. Ik heb namelijk niet zo veel vertrouwen in de PTT/TNT. Erg voorzichtig zijn ze tegewoordig niet meer met paketjes, dusssss.... Ik twijfel dus tussen postorder en het gewoon gaan halen in de winkel. Voordelen van het bestellen met postorder is dat het zo''n 50 piek goedkoper zal zijn, en uiteraard dat ie thuisgebracht wordt...:) Maar is een monitor met de post wel verstandig?

Thx,

Martijn

Verwijderd

Tja, ik heb het wel gedaan en geen problemen mee gehad (was wel een jaar geleden). Een LG995E en dat ding weegt zo''n 25 kg, ga je niet snel mee gooien (misschien wel laten vallen >:) ). Had de pech dat ik net niet thuis was en dat ding van het postkantoor naar huis moest slepen. Wat is zo''n doos groot! En als ie het niet meer doet, dan ruil je hem toch?

Verwijderd

ben je niet aan porto meer dan 50 piek kwijt...:P

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:22
ach gewoon goed verzekeren boven de waarde en als er iets misgaat moord en brand schreeuwen en meer geld overhouden

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

Ik kreeg mn monitor ook met PTT, niets aan de hand hoor.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ik ook (Iiyama 19" 30kg bakbeest). Scheelt mij een hoop sjouwen en mocht er iets aan zijn komt Iiyama hem zelf ophalen :9 . Portokosten waren gewoon 22.50 btw (rembours).

PC Specs

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:20
Nouja, is al niet meer nodis, kheb vanmiddag bij Computerland in Eindhoven hem maar gekocht... Nog 5% eraf weten te halen ook...:)

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
Op dinsdag 03 april 2001 13:30 schreef Kokkor Hekkus het volgende:
Tja, ik heb het wel gedaan en geen problemen mee gehad (was wel een jaar geleden). Een LG995E en dat ding weegt zo''n 25 kg, ga je niet snel mee gooien (misschien wel laten vallen >:) ). Had de pech dat ik net niet thuis was en dat ding van het postkantoor naar huis moest slepen. Wat is zo''n doos groot! En als ie het niet meer doet, dan ruil je hem toch?
hehe ik heb ook LG995E, was ook niet thuis toen postbode kwam, gelukkig kon ik de auto van mams ff lenen om hem op te halen :P

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Op dinsdag 03 april 2001 20:49 schreef Martijn het volgende:
Nouja, is al niet meer nodis, kheb vanmiddag bij Computerland in Eindhoven hem maar gekocht... Nog 5% eraf weten te halen ook...:)
Ow is dat mogelijk bij die gasten daar ja ? :) .. toch eens een keer proberen dan (kom er heel soms) ;) ...

PC Specs

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 20:49 schreef Martijn het volgende:
dus je hebt er nu geen voet bij ? :)
Pagina: 1