Toon posts:

[BC3] Hoe laat ik mijn Asus 7100 het hards lopen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heej zou iemand zijn settings willen posten zoals welke Detonators en hoe je hem getweaked hebt.

AVB

Arne_F

Verwijderd

Topicstarter
heeft er niemand een Asus 7100 ofzo

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:53
Waarschijnlijk allemaal last van een een kappote Asus kaartje: hardlopers zijn doodlopers ;)

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Gewoon, detonator drivers installen, o/c''en, koeler op de chip waar nu zown blokje op zit en klaar, loopt dik sneller.

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:00

ChUcKiE

Dus........

Peper in zun reet, dan wil ie wel :D

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Verwijderd

Topicstarter
Ja ok maar met welke tool kun je het beste oc''en

Verwijderd

Detonators 6.50/7.52/10.80. De 10.80 geven in ''best performance'' setting slechte beeldkwaliteit (Kijk maar eens naar 3DMark2000). Verder natuurlijk DirectX8 en nieuwste chipset drivers.

Mijn tweaks: BlueOrb op core, 4 heatsinks op mem. core/mem 210/200. Ik kan nog verder 225+/210+ maar voorlopig even niet :).

BIOS: DRAM Interleaving 4, AGP Fast Writes ON, Fast R/W Turnaround. System BIOS cacheable OFF, VGA Bios cacheable/shadowing OFF

Weet iemand of de MX SideBanding ondersteund? Volgens mij niet ! :(

3DMarks2000 (1024x768,16bits): 5314
3DMarks2001 (1024x768,16bits): 2774

Voor meer tweaks: http://www.tweak3d.net

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 12:14
Ah, daar heb ik wat aan!

ff een vraagje. Hoe heb je die heatsinks op je memory geplakt? Gewoon secondelijm ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
ImaStar kijk met jouw ken ik praten jij geeft tenminste goede antwoorden.

mazal en thanx

Verwijderd

Graag gedaan. :) Trouwens, voor het overclocken gebruik je de coolbits registry-tweak (zie geforcefaq).

De heatsinks heb ik bij een electroshop gekocht en vastgemaakt door heatsinkcompound ertussen te doen (niet teveel en met een creditcard mooi glad strijken) en op de hoekjes een klein druppie secondenlijn te plaatsen.

Mazzel guys. Keep tweaking B-)

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 12:14
Ik heb die coolbits gedownload, maar ik zie die overclocking tab nergens. Ik heb de Win2k versie gedownload van coolbits.

ff voor de info: ik heb de Detonator drivers: DriverVer = 03/05/2001, 7.5.9 voor win2k (ik heb een Asus 7100)

Waar staat dat overclocking tab precies? of wat doe ik fout???

Verwijderd

Als het goed is heb je nu een ''Hardware Settings'' tab in ''Control Panel/Display Settings/Advanced''. Iig voor Win98, de precieze lokatie kan verschillen in W2K.

Als je deze niet hebt, dan is er iets foutgegaan. Probeer anders eens nieuwere drivers.

Verwijderd

ik heb een heatsink+socket 7 koeler op mem;
gewone socket op core en pci koeler daaronder

van 175/166 naar 220/215

Verwijderd

bij OC-Shop even gforce 2mx voetjes kopen. Bij NVMax even de bijpassende renschoenen downnloaden en installeren. Dan loopt ''ie best hard :)

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

touw&wiellen aanmonteren
en het touw aan een dikke F1 wagen hangen
dan zal ie de 400 KM/H wel halen :P
Pagina: 1