Toon posts:

[BC3] tv kaart geeft slecht beeld...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou, de subj. verteld al wat, als ik TV ga kijken op me Pinaccle PCTV Rave krijg ik niet het beste beeld, zeg maar KUT...kan wel een stukkie scherper in mijn ogen....veel storing(vooral op UHF)...
Heb een nette NIEUWE coax kabel, nog geen 3 meter van het coax wand contact...TV zelf geeft goed beeld...
Vooral NET 5 en SBS en Veronica zijn kut....
FOX is goed...
Maar wel storing te zien..

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Als je een el-cheapo TV-kaart hebt kun je niet fijntunen. Dit is erg irritant.

Als je last heb van schokkerig beeld, moet je de monitorfrequentie op 75 of 100Hz zetten gezien het TV-beeld 2x25Hz is.

Verwijderd

Het kan ook storing zijn van andere kaarten in de buurt.
Zet hem eens zo ver weg van andere kaarten.

Anders heb je kans op van die lijnen met veel storing.

Verwijderd

tv-kaarten zijn errug gehecht aan een sterk signaal. probeer eens een versterker, zal veel verschil maken denk ik. zonder versterker had ik 3 kanalen, nu allemaal!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
kan ook de afstelling van de tuner wezen, deze worden nog steds HANDMATIG afgestemd.. en ja hoe sterker het signaal hoe beter het beeld, hoewl ik met 14 meter medium coax zit met 2tvs. (5meter huiskamer tv, 25meter slaapkamer, en dan dus 14meter pc, dat allemaal zonder versterkert, maar wel dure slippers, 25piek per stuk, passief, met een speciale supergelieder geneuzels scheidings filter, en bla bla ... op de beurs gekocht..

tv kaart is van haupauge, wel duur , maar totaal geen slecht beeld...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.