check me siggy,. is da goed voor een ranzige ouwe klotige atthy 600 or what?
replies hieronder graag,. duh
replies hieronder graag,. duh
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Lijkt me niet echt verkeerd, ik benchmark nooit, maar toch.
Ik denk dat het best goed is, als ik zo af en toe andere scores zie langsvliegen...
Ik denk dat het best goed is, als ik zo af en toe andere scores zie langsvliegen...
lekkere 1e post zeg....
waar kom jij vandaan? ergens uit de rimboe ofzo ????
Yep, Heerenveen - Fryslãn dusOp maandag 02 april 2001 22:03 schreef Cutebritney het volgende:
lekkere 1e post zeg....
hmmmz lijkt een beejte op een chatkanaalOp maandag 02 april 2001 23:33 schreef PePiEnCoCkiE het volgende:
Hey foppe doe ff groeten aan Mischaap
maare nu we toch bezig zijn
heey mede heerenvener !!
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Zeg es ff maat, peppiencokkie wie mot da wese?
nee maar even normaal dan,. ik weet dat friezen cool zijn.. zit in het bloed.
en ik kom idd uit de rimboe,. oftewel heerenveen-zuid., maarja zelfs hier prijkt een tweakers casebadge,. dus ik dacht, ff checke dat forum,. wel zuig dat ze niet mailen naar hotmail addys
btw, KyroII donaties zijn altijd welkom
nee maar even normaal dan,. ik weet dat friezen cool zijn.. zit in het bloed.
en ik kom idd uit de rimboe,. oftewel heerenveen-zuid., maarja zelfs hier prijkt een tweakers casebadge,. dus ik dacht, ff checke dat forum,. wel zuig dat ze niet mailen naar hotmail addys
btw, KyroII donaties zijn altijd welkom
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Powerweb? AAAAAGH!!!
* Devil N explodes
* Devil N explodes
:r:r Powerweb . Het lijkt wel een opvangforum voor computerende kinderen. Komt allemaal erg zielig over . Laat ik het dan maar niet hebben over Power unlimitid;(
Pagina: 1