Toon posts:

[BC3] Heel vaag startmenu.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in windows 98 en ME altijd een heel apart startmenu. Er staan allemaal rare kleurtjes in en je kunt niet zien dat er start in staat. Ik had dit eerder op mijn oude Abit BE6 moederbord ook al.
Ik heb nog een TNT2 M64 videokaart waarvan ik de bios heb geupdated maar dat hielp ook al niet.
Ik heb al verschillende drivers geprobeerd en dat hielp ook al niet. En het maakt ook al geen verschil of mijn videokaar is overgeclockt of niet.
Ik zou ook wel een fototje willen laten maar die kan ik hier niet 123 laten zien.

Weet iemand waar dit probleem door komt?
Of is dit soms een DX8 bug?

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

ff screenshotje maken: Print Screen en vervolgens even in Photoshop opslaan als JPG. Uploaden naar een webserver en de link op GOT plaatsen. :) Dan kunnen we je weer verder helpen.

// je moet trouwens sowieso je videokaart upgraden. Valt een beetje in het niet bij al je andere hardware. Is echt zonde. Moet je op z''n minst een GF2MX bij hebben, liever een GF2GTS...

You can't have everything. Where would you put it?

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Mijn start knop en balk neemt dus ook textures aan van andere progies. Ik heb een hercules geforce 2MX... Hercules zegt dat dit komt omdat ik een yamaha based sound kaart heb. Dat klopt.. want ik heb een guillemoth fortisimo met yamaha XG chip.
Aleen met de oudste driver (5.35) draaid het goed. Zodra ik detonator of nieuwere drivers van hercules gebruik heb ik het probleem. En niemand kan mij vertellen hoe ik dit oplos :(
En dat terwijl hercules het zelfde bedrijf is als guillemot |:(

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb dus ook een Guillemot Fortissimo geluidskaart. Dus dan zal het daar wel aan liggen denk ik dan. Er komen ook nooit nieuwe drivers uit voor deze geluidskaart, dat is ook slecht van Guillemot.
Wie weet welke videokaart wel goed werkt met deze geluidskaart, dit is namelijk irritant. Ik zit er wel over te denken om een nieuwe videokaart te kopen omdat deze niet meer helemaal met de tijd mee gaat. Maarja dat is dan wel direct weer minimaal 300,- en aangezien ik afgelopen jaar al voor meer dan 2000,- aan upgrades heb gekocht vind ik het wel weer een boel geld.

Ik heb dit probleem trouwens ook als ik de oude detonators installeer.
Is er ook iemand die toevallig wel een goede oplossing weet voor dit probleem. Of zijn er mischien wel nieuwe Beta drivers voor de Fortissimo.