[BC3] Een heel vaag probleem..

Pagina: 1
Acties:

• Bert
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-07 21:52

Bert

nee, geen banaan in m'n oor

Topicstarter
Wanneer ik mijn comp aanzet, zie je als eerste de regel waarin staat dat ik een viper770u heb...

Het schermpje daarna (die met die energy star), geeft een heel raar beeld (alsof je monitor op een te hoge refresh en res. staat)

Het beeld wat daarna komt (dat vierkantje waarin alles staat over je computer hd''s mem etc) ziet er weer gewoon uit.

Het dual boot menu ook...

maar kies ik voor w2k (die het altijd goed gedaan heeft en ik geen major veranderingen heb aangebracht). dan krijg je vanaf het standaard blauwe scherm weer dat vage beeld... maar het systeem werkt gewoon door... (alles start gewoon op maar ik zie er niets meer van)

Het is allemaal begonnen een paar dagen geleden... opstarten etc ging allemaal gewoon. wanneer ik dan een spelletje BG2 gespeeld had en ik sloot dat af dan kreeg ik dat trilbeeld... opnieuw opstarten, niets aan de hand.

Later ging ie het ook bij het afspelen van DIVX trillen... en nu start ie niet meer normaal op..

Heeft iemand zoiets ook ooit meegemaakt? Ik denk zelf dat op een of andere manier de verbinding niet goed is (tussen videokaart en moederbord)

maar ik weet zo gauw niet wat ik eraan kan doen...

Ik heb (doordat ik op stage ben in engeland) geen reserve onderdelen tot mijn beschikking waardoor ik het zou kunnen testen.

Wie o wie......

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Kennissen van mij hadden een probleem dat hier op leek. Bij hun was de AGP-poort naar de kl*ten.. Dus als je een beetje pech hebt.. :(

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Bert
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-07 21:52

Bert

nee, geen banaan in m'n oor

Topicstarter
Dat is precies een van de dingen waar ik bang voor ben...