Toon posts:

[BC3] ilyama of ander merk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een 15 inch ilyama monitor, en ik wil eigenlijk een andere. Zijn er nog mensen die suggesties bebbuh.

GreetZ by Napsta

Verwijderd

jaa die hansol flatscreen 17" is ook vet

mazal Arne_F

Verwijderd

Naarmijn idee is Iiyama de beste kues...

alhoewel ik pas een nieuwe gekocht heb en weer terug gestuurd heb(wat wazige schaduw problemen)maar ik vertrouw er op dat het allemaal weer gemaakt word,want m''n oude 17 inch was altijd super perfect.

• DeeJayV
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
LG Flattron 795FTplus :)

Verwijderd

is maar net wat je wilt en hoevel geld je hebt... heb je geld genoeg ga je voor een Eizo, Sony of Philips Billiance. Heb je redelijk wat geld ga je voor IIyama, Philips of LG, heb je geen geld ga je voor CTX ofzo...

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

IIyama is goed, alleen EEN model moet je niet kopen...kan zo snel niet de link vinden... maar kijk maar eens in het forum, een en al ellende met dat model.

Geen inspiratie

Verwijderd

de 19" vmp 451.
daar zijn problemen met trillingen in het beeld, word momenteel door iiyama onderzocht geloof ik.

maar napsta2002, ik zou gewoon iiyama nemen, alleen dan uiteraard een iets grotere.
tenzij je niet zo vrij in de cash zit, Iiyama is voor zover ik gezien heb niet echt low-budget.
zelf ben ik meer dan tevreden met me 22" vmp 510 (en dat is nog een hell van een understatement...ik geil gewoon op het ding ;))

Verwijderd

Ik heb de Iiyama vision master pro 452.perfecte monitor :9.had daarvoor een 14 inch laser monitor :r

Ray

Ben overigens zeer tevreden met deze monitor *D

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb de Iiyama vision master pro 452.perfecte monitor
die heb ik ook, komen ze woendag weer ophalen ;(

Alles is mis met die frikandel !!!!

Trouwens de vision master pro 452 heeft mindere refreshrates dan de 451... dit is zeer raar ???????

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1