[BC3] Vaag driver probleem (nVidia)

Pagina: 1
Acties:

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-08 12:40
Ok, dit is mijn probleem:

Ik draaide een hele tijd de 6.47 dets van nVidia, toen zag ik dat Asus voor mijn TNT2 ultra de 6.49 drivers heeft gemodded zodat de drivers zonder extra tool ook tv-out ondersteunen. Ik die drivers geinstalleerd, na de reboot lijft win 2k hangen in de startup. In veilige mode die drivers weer eruit gegooid en terug naar 6.47. Nu is het zo dat ik UT niet meer fullscreeen kan spelen en dat ik de overlay van m''n Hollywood+ alleen zie als ik een ander venster met zwarte achtergrond over het venster van de dvd player leg. Ik heb DX8 en de via 4in1 drivers al opnieuw erop gezet maar het werkt nog steeds niet.

Weet iemand anders nog een (mogelijke)oplossing?

Mijn setup:
Ait KT7-Raid met duron 800, 256 M, W2k, SB64PCI, Hollywood+

• Lord-M
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 20:42
Installeer de windows Standaard VGA Adapter. Reboot je pc. Zoek in de map c:\winnt naar ''nv*.*'' (zonder ''''). Verwijder alle bestanden die worden gevonden.
Installeer nu de nieuwe drivers.

Als je nog problemen hebt, deïnstalleer dan de Detonators eens door ze via het configuratiescherm > software te verwijderen. Op deze manier worden netjes alle bestanden en alle register sleutels verwijderd...

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-08 12:40
Dat heb ik ook nog geprobeerd, maar ik denk dat er iets van Asus in de registry is blijven hangen.

Ik heb nu W2k maar weer opnieuw erop gezet en nu werkt het weer :)

Ook meteen een ghost image ervan gemaakt zodat het herstellen een volgende keer sneller gaat.

Toch bedankt voor je suggesties.