Toon posts:

[BC3] Asus V7700 2.14 bios anyone?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, het probleem is het volgende.
Ik heb zelf een kt7a met een asus gf2 32 mb deluxe.
godzijdank dat ik die paar 10tjes extra heb gedokt voor de deluxe want het blijkt dat de kt7a vaak niet eens wil booten met de asus v7700 32 mb pure.
De situatie is dat iemand de kt7a ook had gekocht omdat ik dat mobotje goed werkend ende stabiel heb gekregen (ergo: hij heeft voordeel van mijn ervaringen met de mobo)..doch, deze persoon heeft een asus v7700 32 mb pure...en de comp boot dus niet.
Mogelijke oplossing: de vid-kaart bios updaten van 2.13 naar 2.14 (bron: Paul''s unofficial viahardware faq)...in dezelfde faq zegt men dat die bios op de ftp van asus te vinden is.
Asus liveupdate gebruikt, alle ftp''s afgegaan...niets gevonden :'(
kan iemand me nu een link geven naar waar de 2.14 bios alsnog te vinden is, of als iemand de bios nog ergens op zijn hd heeft staan, ff contact opnemen via linkerkoe@hetnet.nl?

bvd

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:53

Convoy

g44p

allebei de kaarten gehad, met de zelfde mobo, maar nog NOOIT probs gehad, dus zijn denk ik een beetje fabeltjes

• lambi80
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 22:17

lambi80

zucht....

Ik denk ook dat het onzin is, heb zelf de Pure en Kt7a en absoluut geen problemen mee gehad.

AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT

Verwijderd

Topicstarter
qoute: deluxe want het blijkt dat de kt7a ***vaak*** niet eens wil booten met de asus v7700 32 mb pure (80 % volgens de bronnen van die faq, maar ik kan niet zomaar een uitspraak doen over de betrouwbaarheid van Paul''s unofficial kt7 faq (hoewel ie voor mij persoonlijk zeer nuttig en accuraat bleek te zijn))

feit blijft dat die kerel PRECIES de probs heeft die in die faq beschreven word, en we hebben het systeem voldoende doorgelicht om tot de conclusie te kunnen komen dat het absoluut geen fabeltje is.
(we hebben er mijn ouwe tnt2 m64 ingestopt, toen deed de comp het ineens wel goed...zijn gf2 pure doet het in zijn oude comp perfect, dus zijn gf2 is niet naar de mallebouten...de rest v/d hardware hebben we ook getest, werkt allemaal perfect)
(hmm ik kan me uit de losse pols niet zo herinneren of er wat dat probleem betreft verschil tussen de kt7/kt7-r/kt7a/kt7a-r was, nu zowiezo niet opzoeken, maarslapen..kben al 36 aan''t compen :Z)