[BC3] Keyboard CRASH

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik draai onder win2kproNL. heb een p2 300, asus p2b mobo, tnt2u, 128sdramPC100 en een (ps2) easy ekses :r keyboard (noname) waarvan ik overigens de drivers voor easy ekses niet heb geinstalleerd. DEZE LOOPT enkele malen per week VAST op onvoorspelbare momenten. Daarmee bedoel ik dat geen enkele toets of LED meer reageert, de rest van windows loopt uiteraard gewoon door. WAT IS DIT?. Hetzelfde happens onder ME en 98se. Meerdere malen clean gereinstalled, ANDER TOETSENBORD geprobeerd etc. Welke tweaker heeft een tip? *D
Thx.
DM

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

gast :( je keyboard ken net creshen. Het sturen van het caps/scroll/num-lock lichtje gaat via het OS. Het ligt dus aan het vastlopen van (een onderdeel van) win2048 _of_ de keyboardconnector is los. M''n standaard M$ bashing zal ik achterwege laten :)

Verwijderd

Op maandag 02 april 2001 00:56 schreef CBravo het volgende:
gast :( je keyboard ken net creshen. Het sturen van het caps/scroll/num-lock lichtje gaat via het OS. Het ligt dus aan het vastlopen van (een onderdeel van) win2048 _of_ de keyboardconnector is los. M''n standaard M$ bashing zal ik achterwege laten :)
het is dus wel mogelijk om je keyboard of muis te laten crashen. niet zo moeilijk eigenlijk.
Maar in ieder geval; het lijkt me onwaarschijnlijk dat het een software probleem is (maar in ieder geval natuurlijk met de juiste drivers installeren). Je zou eens kunnen controleren of het mogelijk is de muis en het keyboard te wisselen (is meestal mogelijk maar niet altijd). misschien dat dat wat nuttige info oplevert.

suc6

Verwijderd

heb ik ook gehad, had m''n keyboard opengesloopt ;) en toen die contacten niet heel hard vastgedrukt >:)

nu doet ie het wel weer :)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 07:22

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op maandag 02 april 2001 06:44 schreef debiel-in-inrichting het volgende:
heb ik ook gehad, had m''n keyboard opengesloopt ;) en toen die contacten niet heel hard vastgedrukt >:)

nu doet ie het wel weer :)
niet heel hard vastgedrukt :? OF bedoel je juist WEL heel hard vastgedrukt ??

Please nader uitleggen.... er zijn meer mensen met het probleem (ik heb een mediatouch-keyboard met hetzelfde probleem maar aan m''n server gehangen; het was zeer irri om steeds de stekker van het keyboard uit en in m''n bak te drukken om hem weer aan de praat te krijgen)
Dus als jij de oplossing hebt of minimaal denkt te hebben, please beter uitleggen.... Jij bent ermee geholpen... wie weet de rest van de mensen met zo''n irri keyboard ook....

Verwijderd

Nee, je keyboard kan niet crashen. Keyboards zijn zo''n beetje de meest domme dingen die er zijn. Het is jaren 80 technologie (evenals de muis).

Leuke 1 april grap hoor :)

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Je keyboard kan wel crashen, doe het raam maar open >:)

Maar ff zonder dollen, ik heb ook soms dat keyboard èn muis niet meer reageren, maar het beeld nog gewoon beweegt, enige wat ik dan kan doen is reset indrukken.
Pagina: 1