De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
gast
je keyboard ken net creshen. Het sturen van het caps/scroll/num-lock lichtje gaat via het OS. Het ligt dus aan het vastlopen van (een onderdeel van) win2048 _of_ de keyboardconnector is los. M''n standaard M$ bashing zal ik achterwege laten
Verwijderd
het is dus wel mogelijk om je keyboard of muis te laten crashen. niet zo moeilijk eigenlijk.Op maandag 02 april 2001 00:56 schreef CBravo het volgende:
gastje keyboard ken net creshen. Het sturen van het caps/scroll/num-lock lichtje gaat via het OS. Het ligt dus aan het vastlopen van (een onderdeel van) win2048 _of_ de keyboardconnector is los. M''n standaard M$ bashing zal ik achterwege laten
Maar in ieder geval; het lijkt me onwaarschijnlijk dat het een software probleem is (maar in ieder geval natuurlijk met de juiste drivers installeren). Je zou eens kunnen controleren of het mogelijk is de muis en het keyboard te wisselen (is meestal mogelijk maar niet altijd). misschien dat dat wat nuttige info oplevert.
suc6
Verwijderd
heb ik ook gehad, had m''n keyboard opengesloopt
en toen die contacten niet heel hard vastgedrukt 
nu doet ie het wel weer
nu doet ie het wel weer
niet heel hard vastgedruktOp maandag 02 april 2001 06:44 schreef debiel-in-inrichting het volgende:
heb ik ook gehad, had m''n keyboard opengesloopten toen die contacten niet heel hard vastgedrukt
nu doet ie het wel weer
Please nader uitleggen.... er zijn meer mensen met het probleem (ik heb een mediatouch-keyboard met hetzelfde probleem maar aan m''n server gehangen; het was zeer irri om steeds de stekker van het keyboard uit en in m''n bak te drukken om hem weer aan de praat te krijgen)
Dus als jij de oplossing hebt of minimaal denkt te hebben, please beter uitleggen.... Jij bent ermee geholpen... wie weet de rest van de mensen met zo''n irri keyboard ook....
Verwijderd
Nee, je keyboard kan niet crashen. Keyboards zijn zo''n beetje de meest domme dingen die er zijn. Het is jaren 80 technologie (evenals de muis).
Leuke 1 april grap hoor
Leuke 1 april grap hoor
Je keyboard kan wel crashen, doe het raam maar open 
Maar ff zonder dollen, ik heb ook soms dat keyboard èn muis niet meer reageren, maar het beeld nog gewoon beweegt, enige wat ik dan kan doen is reset indrukken.
Maar ff zonder dollen, ik heb ook soms dat keyboard èn muis niet meer reageren, maar het beeld nog gewoon beweegt, enige wat ik dan kan doen is reset indrukken.
Pagina: 1