[BC3] Zijn er nog goede PCI video kaarten?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik zoek nog een goede PCI videokaart!
Nou denken jullie PCI? Ja, PCI, want ik heb een IBM Aptiva :r en daar is het AGP slot en videokaart ingebouwd in het moederboard. Nou kan ik wel een PCI videokaart kopen want dan gaat den interne videokaart automatisch uit.
(Ik heb trouwens die Aptiva niet gekocht, dat was m''n pa!)

Nou vroeg ik me dus af of er nog een goede PCI videokaart te koop is. Ik heb gehoord dat er een Geforce variant is met PCI maar die is me te duur! Is er niet iets anders dat bijna zo goed is (of beter) dat niet zo duur is maar wel PCI?
Ik heb gezien dat de Geforce kaart nog maar 350 kost, is daar geen PCI variant op?

Als jullie iets weten, meldt het me maar effe!

Thanxs *D

Groetjes

-NOX-

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 11:47

hilgo

Clear your mind of can't.

Als je in de pricewatch van tweakers kijkt vindt je vast wel wat :) Bijv. een voodoo 5 pci of een gf2mx pci.

Discogs

• BC3 Victim
ik zal eens gaan kijken!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Voodoo3 2000 PCI.
3d is iets minder, want hij is vooral geoptimaliseerd voor 3dfx glide, en de meeste spelen zijn tegenwoordig in d3d en opengl. Daar kan hij ook wel goed mee overweg, maar spellen zoals UT vliegen op een voodoo 3. Moet wel 2e hands voor 100 piek ofzo te vinden zijn.

• BC3 Victim
Dus er is wel een geforce mx pci ?

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:41
P.S die pci MX staat niet in pricewatch :'(

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:41
geforce mx pci van prolink, met tv-out.
367 met rembours bij www.space-promotion.nl
Heb ik ook!

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• BC3 Victim
hij is nu 339!

Pagina: 1