Prolly heb je een mainboard met een VIA chipset, ga dan effe naar : www.viahardware.com en download daar effe de nieuwste Via 4 in 1 drivers (4.29) en dan moet het weer lekker lopen.
Suc6
Suc6
Verwijderd
VIA heeft geen RDRAM chipsets. Zal waarschijnlijk een Intel Camino i820 chipset zijn ..Op zondag 01 april 2001 23:24 schreef XTracer het volgende:
Prolly heb je een mainboard met een VIA chipset, ga dan effe naar : www.viahardware.com en download daar effe de nieuwste Via 4 in 1 drivers (4.29) en dan moet het weer lekker lopen.
Suc6
Verwijderd
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
Geen inspiratie
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
dat heb ik gedaan, en hij blijft baggeren, maar met CS doet ie het nog goed dus.....vreemd.........:(:(Op dinsdag 03 april 2001 19:04 schreef gamertothemax het volgende:
haal de nvidiadrivers hier maar.
succes
*D*D*D
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Die score spoort dus niet. Ik haal zelfs een score van 1700 met mijn trage G400>:)Op vrijdag 06 april 2001 14:55 schreef Lame het volgende:
Nee man er is niks mis met je pc
3DMARK 2001 is gewoon een super zware test dit is een vrij normale score hoor, ik haalde de 1200 met mn AMD 800 en mn GF2 en 128 mb dus het ligt gewoon aan de 3DMARK, maak je geen zorgen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
jahoor lache ken nooit dat hij veel minder haalt met rimm en 866 p3 en jij met jeOp vrijdag 06 april 2001 15:38 schreef BBViDz het volgende:
ja ik zou zo zeggen check mijn sig.. en schrik..
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Da''s niet waar, want als je op de 3dmark site gebruikers gaat vergelijken en dan de proc "range" invoert van PIII van 800-1000 MHz (met een Gfs2 gts), dan zie je dat de hoogste waarde iets van 2900 is.Op vrijdag 06 april 2001 16:37 schreef Leader98 het volgende:
Systemen met GeForce2 kaarten (en een redelijke cpu) moeten toch wel boven de 3000 komen.
Dus een aantal mensen hier moet nog eens goed kijken naar z''n installatie en dan waarschijnlijk naar de AGP drivers horende bij de mainboard chipset.
Succes!
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Niet op voorraad.
Mmm, ik weet niet of jij wel goed kijkt. Als ik nu op de Madonion site kijk en de testresultaten van de PIII-800 tot 1000 met GeForce2 GTS, 1024*768 op 32 bit opvraag dan zijn de snelste resultaten meer dan 3500 en dan loopt het langzaam af naar 3300.Op vrijdag 06 april 2001 19:10 schreef AirHead het volgende:
[..]
Da''s niet waar, want als je op de 3dmark site gebruikers gaat vergelijken en dan de proc "range" invoert van PIII van 800-1000 MHz (met een Gfs2 gts), dan zie je dat de hoogste waarde iets van 2900 is.
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Die score is dus echt laag!Op vrijdag 06 april 2001 14:55 schreef Lame het volgende:
Nee man er is niks mis met je pc
3DMARK 2001 is gewoon een super zware test dit is een vrij normale score hoor, ik haalde de 1200 met mn AMD 800 en mn GF2 en 128 mb dus het ligt gewoon aan de 3DMARK, maak je geen zorgen
tja ik weet echt niet meer wat ik nog kan doen, ik ben nog nooit in mn BIOS geweest...dus dat kan het niet zijn, voor de rest heb ik geen reet gedaan sinds mn format shit, er zal wel iets fout zitten ergens maar ik heb dus geen idee wat, en ben echt niet handig genoeg met die technische dingen om het uit te vinden helaas, bij mn apparaatbeheer is trouwens iets vreemds aan de hand wat er mee te maken heeft denk ik, daar staat een onebkend app. ik zou niet weten wat het kan zijn, maar vast iets wat mn machientje eigenlijk wel nodig heeft.....iemand suggesties ????Op zaterdag 07 april 2001 17:11 schreef edward2 het volgende:
3DMark2001 is niet alles zeggend, maar het is toch een indicatie van de "conditie" van je PC;)
De scores die fewips heeft zijn veel te laag!
Er is dus duidelijk wat fout gegaan tijdens de Win installatie.
Ik neem aan dat je verder niet met Biosinstellingen gekloot hebt?
Je kan eens een paar stappen nemen om het probleem op te sporen:
-zeker weten dat er niks is veranderd in je bios?
-geen gedeelde irq met je vidkaartje
-DX geinstalled
-doe eens een Win update, misschien ondersteunt die"kaleWin98" vanjou je mobo slecht
-heb je al andere drivers gecheckt
-staat niet per ongelijk FSAA aan
Er schiet me nog wel wat te binnen later;).