[BC3] Prijs/ kwaliteit Geforce 2 MX

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Paar Vraagjes
1 Wat is het verschil in kwaliteit tussen een geforce 2mx van 250 gulden en een van 400 gulden.

2.Welke zouden jullie kiezen?

3.Hoe erg is het verschil met een Mx en een GTS.

4.Gaan de prijsen erg dalen vanwege komst geforce3 en de prijsdaling die in April zou komen(volgens Spits en Metro).

Alvast hartelijk bedankt

Roland

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

1 Wat is het verschil in kwaliteit tussen een geforce 2mx van 250 gulden en een van 400 gulden.

Het één merk is gewoon wat betrouwbaarder. Verder is er een 32/64MB versie en zit er verschil in de toegangstijd van het geheugen, dus als je de echte specs naast elkaar legt, kun je wel wat verschil vinden. Snellere toegangstijd = sneller en beter overklokbaar >:)

2.Welke zouden jullie kiezen?

Ik heb de Hercules (OEM) versie en ik ben érg tevreden, zonder extra koeling al maanden op 200/210 draaien (dat zie je niet vaak zonder koeling :))

3.Hoe erg is het verschil met een Mx en een GTS.

''erg'' is ''t niet :P Maar tis wel vrij groot. Laten we ongeveer zeggen (los van andere componenten van je pc) dat als de GPU de bottleneck is, dat de G2 MX 2x zo langzaam is als z''n GTS-broer.. (dit betekent dus niet dat je altijd ipv 20 fps bv. 40 fps hebt ;))

4.Gaan de prijsen erg dalen vanwege komst geforce3 en de prijsdaling die in April zou komen(volgens Spits en Metro).

Ik denk dat de G2 MX-prijzen niet nog sterk zullen dalen, iig komende paar maanden niet lager dan 200 gulden.. daar hoef je niet op te wachten, maar de GTS/Pro/Ultra zullen wel in prijs dalen ivm de G3 denk ik.. >:)
Alvast hartelijk bedankt

Roland