[BC3] TNT2 en W2K

Pagina: 1
Acties:

• Mozin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Topicstarter
Ik heb Win2000 Prof en een TNT2 non-ultra kaart, maar elk OpenGL / D3D spel crashed gewoon na een aantal minuten. Het is een driverkwestie neem ik aan.

Welke Driver kan ik het beste nemen voor deze combinatie, de reference, de nvidia, de reactorcritical ofzo? =). Kan iemand met ook W2K en een TNT2 die een spel zonder crashen kan spelen even zeggen welke drivers hij gebruikt =)

Thanks!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:06
Heb je toevallig ook een Creative Soundblaster Live! Value kaartje in je PC? Kijk dan eens op de help bij www.creative.com.

• Mozin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Topicstarter
Nee, een PCI64 ofzo, maar ik kijk toch even.

Binnenkort haal ik wel gewoon zon GF2mx geval, die kosten toch amper iets =)

• SjOuKeS
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 08:19

SjOuKeS

HmmmmPie!!!!

Ik heb het zelfde gedonder ook gehad.
eerst even spelen en dan crashte het hele zooitje.....
Ik werk in een computerzaak en het probleem zat hem in de Nvidia chip.
TNT2/Geforce maakt allemaal nix uit :'(
heb win2k meerdere keren opnieuw moeten installeren... en toen was het spontaan klaar..
verder kan ik je niet helpen.. probeer nog es drivers van hercules ofzo..

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb hetzelfde probleem.. na upgrade van p3 450 naar duron 750 kan ik geen Open GL programma''s meer draaien onder win2k prof. Ik heb inmiddels 3 maal een nieuwe install gedaan.

Inmiddels ben ik er achter dat het niet ligt aan de soundcard (SoundBlaster Live value), de netwerkkaart (Compex freedomline), de videokaart (asus v3800 tnt2), de processor en het geheugen (2x 128 mb corsair pc150) waarbij ik alle onderdelen afzonderlijk getest heb.

Drivers die ik heb: nVidia 7.52 met Via 4.29 final drivers. Ik heb ook andere videodrivers geprobeerd (3.79, 5.33, 5.33 trial) met of zonder Via drivers.. maar steeds: na een paar min''s open gl een hanger :(

Kan het komen door compatibiliteit van mobo+video ofzo? (al lijkt mij dit onlogisch: Asus a7v133 met Asus v3800 tnt2)