The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
www.lifeview.com.tw
driver downloaden en kaart doet het...
jammergenoeg weet je niet welke zender ie weergeeft
NT4 drivers werken ook wel.
driver downloaden en kaart doet het...
jammergenoeg weet je niet welke zender ie weergeeft
NT4 drivers werken ook wel.
Ik heb even verder gezocht: het geluid doet het wel gewoon, maar het beeld blijft zwak. Kan het kunnen doordat mijn videokaart niet goed met een overlay om kan gaan? Ik heb een MSI Geforce2 MX, met de NVIdia drivers. Kan dat problemen geven?
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Heb wel eens gehoord dat nvidia ook gedonder had met tv kaarten (niet veel gedonder, maar kwaliteit van TV beeld doet onder voor een Tridentje)
Ik had nml iemands systeem verbouwd (Cyrix 300 + Trident 4MB + PCTV Rave -> Abit KT7A + Asus GF2MX + PCTV Rave)
Werd dat beeld ineens veel minder mooi.
BTW: Lifeview heeft bij mij nog nooit een goede kwaliteit gehad (Voodoo Banshee, Savage4, Viper2)
Ik had nml iemands systeem verbouwd (Cyrix 300 + Trident 4MB + PCTV Rave -> Abit KT7A + Asus GF2MX + PCTV Rave)
Werd dat beeld ineens veel minder mooi.
BTW: Lifeview heeft bij mij nog nooit een goede kwaliteit gehad (Voodoo Banshee, Savage4, Viper2)
Bij mij werkte onder NT2000 overlay ook niet.
Met een aantal alternatieve programma's (borg-tv, jtv, baotv, atv2000, enz... weet helaas niet meer welke) is het mij wel gelukt.
Onder XP krijg ik hem totaal niet werkend!
Ik vermoed dat er een interrupt probleem is.
Lifeview kaart vind het niet leuk om interrupt te delen, en onder XP komt alles (PCI) op een interrupt terecht.
Met een aantal alternatieve programma's (borg-tv, jtv, baotv, atv2000, enz... weet helaas niet meer welke) is het mij wel gelukt.
Lifeview kaart vind het niet leuk om interrupt te delen, en onder XP komt alles (PCI) op een interrupt terecht.
hummmm....... beetje erg oud topic om omhoog te schoppen....Op donderdag 15 november 2001 15:27 schreef Dr.Roelski het volgende:
Bij mij werkte onder NT2000 overlay ook niet.
1 april 2001?
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Verwijderd
hoi.
Krijg mijn Flyvideo ook niet werkende onder Win2000. Ik heb de foutmelding: "hdtv.exe has generated errors and will be shut down by windows".
Ik heb een MSI, VIA KT133a moederbord, Athlon XP 1600+ en een AbitGeforce MX-400?
Iemand een idee?
Bedankt,
Rubenski

ps. ik heb de win2000 driver van lifeview.com
Krijg mijn Flyvideo ook niet werkende onder Win2000. Ik heb de foutmelding: "hdtv.exe has generated errors and will be shut down by windows".
Ik heb een MSI, VIA KT133a moederbord, Athlon XP 1600+ en een AbitGeforce MX-400?
Iemand een idee?
Bedankt,
Rubenski
ps. ik heb de win2000 driver van lifeview.com
Verwijderd
TIP: gebruik voor Win2k of WinXP NT drivers voor Flyvideo 98. Het progje vindt niet alle zenders, je moet er een hoop handmatig instellen. Arbeidsintensief, maar het werkt.
Grtz, Rubenski
Grtz, Rubenski
Verwijderd
Heel erg sorry dat ik dit topic weer omhoog schop maar ik krijg die van mij onder XP nie aan de praat heb verschillende drivers geprobeerd. Sommige werken helemaal niet, anderen hebben alleen maar als optie dat ze iets met een camera kunnen doen. Ben een klein beetje ten einde raad. Zou iemand mij kunnen helpen. Alvast bedankt!
Pagina: 1