Nou
Heeft iemand hem al. Ik zie dat je hem nou toch al op meerdere plaatsen in Nederland kunt krijgen, dus er zijn hier vast wel wat mensen die het geld er voor over hebben en dan zou ik graag willen weten hoe hij nou bevalt... 1400 piek is nu nog de goedkoopste
Verwijderd
ik zouw hem alleen kopen als die wat goedkoper word ben nogal een gier als het op geld aankomt
Waar kan je hem krijgen volgens jou?
Volgens mij is ie namelijk nog niet uit, incl. de States, ik hou de forums elke dag in de gaten, en zet m''n ''antennes'' uit naar elke hoek op het net om een GF3 te scoren;)
Volgens mij is ie namelijk nog niet uit, incl. de States, ik hou de forums elke dag in de gaten, en zet m''n ''antennes'' uit naar elke hoek op het net om een GF3 te scoren;)
Niet op voorraad.
Je kan hem alleen bestellen volgus moi.
Kan hem nog niet krijgen. 14e wordt ie officieel in amerika opgeleverd. Kan hem alleen nog maar bestellen. Maat van mij krijgt er een voor het maken van een website. 21e wordt ie door iemand daar gekocht voor hem. K''heb gevraagd of ie een reviewtje wil maken, dus misschien eind deze maand meer antwoorden.
Mzzl
Mzzl
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Verwijderd
Wat een onzin ..ik heb hem al
tsja wat moet ik zeggen .....mooie ventilator zit erop dat wel,ik hoop dat nvidia wat van die hippe demo''s maakt voor deze kaart,kan ik tenminste zien wat hij kan,want als ik op de geschikte spelletjes moet wachten is de geforce3 ultra alweer uit
tsja wat moet ik zeggen .....mooie ventilator zit erop dat wel,ik hoop dat nvidia wat van die hippe demo''s maakt voor deze kaart,kan ik tenminste zien wat hij kan,want als ik op de geschikte spelletjes moet wachten is de geforce3 ultra alweer uit
Dat ding is nog niet via de officiele kanalen verkrijgbaar.Op zondag 01 april 2001 20:01 schreef loekos het volgende:
Heb je hem rechtstreeks van een importeur?
Niet op voorraad.
Verwijderd
bewijs aubOp zondag 01 april 2001 20:01 schreef loekos het volgende:
Verwijderd
Hahahaha geloof je me niet ofzo?Op zondag 01 april 2001 20:05 schreef SuB het volgende:
[..]
bewijs aub
Ok ok ik heb hem niet nee...maar als ik hem had had ik wel het zelfde geschreven denk ik
Duurt lang he, zo''n saaie zondag, je zou er zowat rare dingen door gaan zeggen;)
Niet op voorraad.
Ow, sorry. Ik dacht aangezien hij op zo''n 15 winkels staat aangegeven, maar das dus allemaal op bestelling.. mm handig 
ps. ik koop hem in juni voor me nieuwe pc dan
ps. ik koop hem in juni voor me nieuwe pc dan
Hé, met jou had ik nog een discussie over een GF3 en kijk eens wie er nou in de rij staat voor deze kaart;)
Niet op voorraad.
ps. tuurlijk, als ik een pc van me ouders krijg en ik ben nou eenmaal een hardcore-gamer, dan wil ik wel de nieuwste/beste GPU :P;)
Verwijderd
ROFLOp zondag 01 april 2001 20:14 schreef loekos het volgende:
[..]
Hahahaha geloof je me niet ofzo?
Ok ok ik heb hem niet nee...maar als ik hem had had ik wel het zelfde geschreven denk ik
Ook dat jaOp zondag 01 april 2001 20:27 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
uh.. dan moet je die discussie maar eens nalezen Edward, want die ging niet over of de G3 zijn geld waard was of niet, die ging over jouw ''hobby''
Maar er stond me nog voor de geest dat jij nog niet erg enthousiast was over de GF3...
Maar anyway, ik heb de Elsa Gladiac920 besteld
en hoop heb deze maand toch wel te krijgen.
Niet op voorraad.
Was ik er niet enthousiast over
Kan het me niet herrineren. De topic ging juist over de discussie of die G3 nou wel/niet wat wordt...
Maar als ik het zo bekijk zeurt iedereen eigenlijk alleen maar over de prijs, wat niet raar is, aangezien hij nog duurder is dan de G2 Ultra in ''t begin
Als je ''t zo bekijkt wordt de G4 waarschijnlijk 2000+ vanaf ''t begin
Maar verder is men over het algemeen (dan heb ik het voornamelijk over reviews, moet je mij ps. maar eens uitleggen hoe die reviewers aan die kaart komen
) behoorlijk positief over de kaart. Hij is op het huidige terrein niet veel sneller dan de G2 Ultra, maar op al ''t nieuwe is hij stukken sneller...
Maar hierbij komt dus het probleem...
wordt ''t nieuwe, wel hét wat de G3 ondersteund. Das altijd het probleem met GPU''s en nieuwe features. Gaan de spellenmakers er wel naar schrijven, of niet 
Das zo wel een discussie waard of niet
Wat denken jullie ervan. Zullen we wat aan die nieuwe G3-features hebben of niet 
ps. Edward nog een persoonlijk vraagje, waar haal jij ''t geld vandaan voor je dure hobby
goed ''baantje'' zeker
Maar als ik het zo bekijk zeurt iedereen eigenlijk alleen maar over de prijs, wat niet raar is, aangezien hij nog duurder is dan de G2 Ultra in ''t begin
Als je ''t zo bekijkt wordt de G4 waarschijnlijk 2000+ vanaf ''t begin
Maar verder is men over het algemeen (dan heb ik het voornamelijk over reviews, moet je mij ps. maar eens uitleggen hoe die reviewers aan die kaart komen
Maar hierbij komt dus het probleem...
Das zo wel een discussie waard of niet
ps. Edward nog een persoonlijk vraagje, waar haal jij ''t geld vandaan voor je dure hobby
Verwijderd
Jawel hoor Maar zeeeeeeeer weinig,zo weinig dat ik zeg laat ze maar effe uit razen daar bij nvidia, ik wacht op iets wat echt een voorsprong neemt op de rest,ik vind de verschillen van al die modellen onderling veeeeeeeeeeel te klein,en schandalig duur voor zulke kleine verbeteringen.Op zondag 01 april 2001 20:49 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Maar hierbij komt dus het probleem...wordt ''t nieuwe, wel hét wat de G3 ondersteund. Das altijd het probleem met GPU''s en nieuwe features. Gaan de spellenmakers er wel naar schrijven, of niet
Das zo wel een discussie waard of nietWat denken jullie ervan. Zullen we wat aan die nieuwe G3-features hebben of niet
Ja joh, ik heb die Geforce 3 al een maand en hij bevalt me wel. Ik heb hem in de PCI variant...
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Dream onOp zondag 01 april 2001 21:23 schreef MGSNK het volgende:
Ja joh, ik heb die Geforce 3 al een maand en hij bevalt me wel. Ik heb hem in de PCI variant...
DUH!!!!Op zondag 01 april 2001 22:21 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Dream on
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Ik heb een hele goeie regeling van ons bedrijf waarmee je overuren af kan kopen met PC-spullen, dat scheelt enorm.[b]Op zondag 01 april 2001 20:49 ps. Edward nog een persoonlijk vraagje, waar haal jij ''t geld vandaan voor je dure hobbygoed ''baantje'' zeker
Met de GF3 komt eindelijk AA op een speelbaar niveau en komt er een duidelijke verbetering in de texture filtering door de mogelijkheid om 64-taps anisotropische filtering te enablen, de radeon heeft dit ook, 128-taps zelfs, maar daar is dan toch wel wat pixelpopping te zien.
Niet op voorraad.
Mja, ik ken de features van G3 wel aardig bij naam. Maar die AA is mij nou nog niet helemaal duidelijk. Misschien kan iemand mij daar ff een urllutju voor gevenOp zondag 01 april 2001 22:39 schreef edward2 het volgende:
Met de GF3 komt eindelijk AA op een speelbaar niveau en komt er een duidelijke verbetering in de texture filtering door de mogelijkheid om 64-taps anisotropische filtering te enablen, de radeon heeft dit ook, 128-taps zelfs, maar daar is dan toch wel wat pixelpopping te zien.
Ah.. anti-aliasing, toch
Door de veranderde methode van AA (geen anti alcohol;)) en de verbeteringen in de memory architectuur komt AA op een speelbaar niveau op bv. 1024x764, dat hoef je met de Radeon of GTS niet te proberen (misschien met de GTS in 16 bits)Op zondag 01 april 2001 22:53 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Ah.. anti-aliasing, tochMaar dan Hi-Res... sja.. als ik nu Q3 met mijn G2 MX-je op 800x600x16, dan heb ik toch ook gewoon anti-aliasing
![]()
Wat dat betreft hoop ik dat nVidia wat met de techniek van the good old 3dfx doet.
Niet op voorraad.
Verwijderd
ik vind ani aliasing zowiezo bullshit!Op zondag 01 april 2001 22:53 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Mja, ik ken de features van G3 wel aardig bij naam. Maar die AA is mij nou nog niet helemaal duidelijk. Misschien kan iemand mij daar ff een urllutju voor geven
Ah.. anti-aliasing, tochMaar dan Hi-Res... sja.. als ik nu Q3 met mijn G2 MX-je op 800x600x16, dan heb ik toch ook gewoon anti-aliasing
![]()
als ik hoge resoluties aanzet heb ik ook geen muizen trappetjes meer, anti aliasing heeft aleen nut als je ingame de resolutie niet hoger kan zetten dan 800X600.
Maar doet/kan mijn G2 MX-je dat ook en zo ja hoe zet ik dat aan, want dat wil ik dan wel eens zienOp zondag 01 april 2001 23:01 schreef edward2 het volgende:
[..]
Door de veranderde methode van AA (geen anti alcohol;)) en de verbeteringen in de memory architectuur komt AA op een speelbaar niveau op bv. 1024x764, dat hoef je met de Radeon of GTS niet te proberen (misschien met de GTS in 16 bits)
Wat dat betreft hoop ik dat nVidia wat met de techniek van the good old 3dfx doet.
Dat meen je toch niet;)?
Kijk es gauw onder display properties->FSAA
Kijk es gauw onder display properties->FSAA
Niet op voorraad.
JA! Geen 1 April (zolang het nog 35 min kanOp zondag 01 april 2001 23:19 schreef edward2 het volgende:
Dat meen je toch niet;)?
komt er ook een ISA versie uit?Op zondag 01 april 2001 21:23 schreef MGSNK het volgende:
dan past hij nog mooi in mijn 386
39
Maar heeft iemand dan ff een url waarin de nieuwe features van G3 staan én ook waarin ze worden uitgelegd (eventueel met plaatjes ofzo;)):?
ps. ik heb al op nvidia.com gekeken, maar daar staat niet echt goed wat die features precies doen....
ps.2 ondersteunt bv. Q3 íets van die nieuwe features
ps. ik heb al op nvidia.com gekeken, maar daar staat niet echt goed wat die features precies doen....
ps.2 ondersteunt bv. Q3 íets van die nieuwe features
http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=128
Erg goede preview.
Erg goede preview.
Niet op voorraad.
CEbit:? Wasda, plek waar je filmpie kunt downloaden of pc-beurs ofzo waar je hem irl bezig hebt gezienOp maandag 02 april 2001 14:45 schreef DeeJayV het volgende:
Ik heb hem al wel in actie gezien op de CEbit....
zag er wel errug lekker uit
CEBIT is een Duitse-computersbeurs waar o.a. de GeForce 3 werd gedemonstreerd. O.a. op www.hardwareinfo.nl staat een heel verslag hiervan + een aantal foto''s. Tevens kun je daar (Hardwareinfo dus) meer details terugvinden van de GF3. Om je het wat makkelijker te maken:
Cebit verslag:
http://www.hardwareinfo.nl/editorials.php?id=17
GF3 preview:
http://www.hardwareinfo.nl/reviews.php?id=128
En deze gasten (nVNews) hebben een mooie (p)review van de kaart: http://www.nvnews.net/previews/geforce3/antialiasing.shtml
Cebit verslag:
http://www.hardwareinfo.nl/editorials.php?id=17
GF3 preview:
http://www.hardwareinfo.nl/reviews.php?id=128
En deze gasten (nVNews) hebben een mooie (p)review van de kaart: http://www.nvnews.net/previews/geforce3/antialiasing.shtml
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Pagina: 1