[BC3] brakke VGA verlangkabel?

Pagina: 1
Acties:

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:46
Mijn monitor staat nu zo ver van mijn pc af dat ik een verlengkabel nodig heb. Ik had er nog één liggen en dus aangesloten. Maar eenmaal in windows zag ik een verticale groene streep door het beeld lopen (LG 795 FT), die er zonder die verlengkabel niet is. Maar onder dos is ie er ook niet, alleen onder windows dus. Hoe kan dit???
En geeft een goede VGA verlengkabel kwaliteitsverlies of niet?

Verwijderd

een kabel geeft altijd kwaliteitsverlies... hoe en waarom weet ik niet

Verwijderd

check of alle pinnentjes van de kabel goed zijn (niet krom gebogen) en of de connector nergens aarde maakt!.

Kabelbreukje kan ook nog !

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Had dat niet met de lengte van de kabel te maken?
Bij coax is dat namelijk ook zo.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• NuKeFaCe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op zondag 01 april 2001 11:08 schreef gabberjoost het volgende:
Mijn monitor staat nu zo ver van mijn pc af dat ik een verlengkabel nodig heb. Ik had er nog één liggen en dus aangesloten. Maar eenmaal in windows zag ik een verticale groene streep door het beeld lopen (LG 795 FT), die er zonder die verlengkabel niet is. Maar onder dos is ie er ook niet, alleen onder windows dus. Hoe kan dit???
En geeft een goede VGA verlengkabel kwaliteitsverlies of niet?
Waarom ie onder dos geen groene streep heeft ???? simpel is een andere resolutie, want de kabel die jij gebruikt om te verlengen is waarschijnlijk zo''n "wegwerpkabeltje" (= goedkoop) koop een duurdere (zo''n dikke stugge kabel) en als het goed is is dan de streep weg :)

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:46
OK, bedankt voor de reacties.
maar ff een kwaliteitskabeltje halen dan maar...
Pagina: 1