Toon posts:

[BC3] tft of crt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan nog steeds geen beslissing maken tussen een 19 inch crt of een 15 inch tft.

Ik vroeg een verkoper hoe het zit met gamen. Hij zei dat het geen probleem was omdat games toch niet meer dan 24 bit kleuren bevatten. (volgens mij zijn alle games 32 bit/ware kleuren, maar goed..)
Heeft iemand een tft thuis staan en hoe gaat het gamen daarop???

Verwijderd

Ik heb geen tft scherm hier, maar voor zover ik gehoord heb zijn die dingen echt niet geschikt voor gamen, het beeld werd daar te traag voor opgebouwd of zoiets..... Maar ik weet dit niet uit ervaring ofzo, dus wie weet heb ik het mis.....

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Wat voor TFT wou je kopen dan en wat voor CRT (types graag). Ik denk namelijk dat je voor het geld van een goede TFT (2500 gulden) ook een mooie 22" iiyama VMP 510 hebt.
Dan zou ik het wel weten. (de iiyama :9~)

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:58
TFT''s zijn waardeloos, geen enkele TFT kan tegen een goede Trinitron beeldbuis op.

Komt nog bij dat TFT een .28mm dotpitch hebben, en meestal maar 1 of 2 resoluties waar je aan vast zit.
Bij een 15" zal dat 1024x768 zijn, andere resoluties kunnen wel maar zien er uit om te huilen.

Waarom zet je ze niet ff naast elkaar?

Verwijderd

Topicstarter
Er werd op een tft scherm een videofilm gedraaid en ik was verbaasd over de kwaliteit.
Elk willekeurig compu-blad raadt een tft scherm voor gamen echter af.
Indien geen tft, dan een philips 109S-20.