[BC3] guillemoth fortisimo beinvloed beeld geforce 2mx

Pagina: 1
Acties:

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb een guillemoth fortisimo en een hercules 3d prophet 2mx.
Nu word mijn startknop steeds vern##kt. Guillemoth zegt dat dit komt omdat ik een yamaha based sound kaart heb. Dat klopt. Op deze sound kaart zit een yamaha XG chipset. Ik heb de nieuwste drivers van mijn soundkaart, directx 7.0 en 8.0 geprobeert, allerlei verschillende drivers voor mijn videokaart en het probleem blijft :( Wie weet een oplossing ?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Als hun dat zeggen zal het wel kloppen. Blijkbaar een bekend probleem, wat waarschijnlijk dus ook niet te verhelpen is. Het wordt dus zoeken naar een nieuw soundkaartje.

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Daar ben ik dus ook een beetje bang voor :( Het kaartje is verder perfect.
Wel stom dat 2 kaartjes van 1 bedrijf (guillemot = hercules) niet met elkaar samen kunnen werken :(

• Bleh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Bleh!

:)

Ik heb zelf ook een Fortissimo (perfect kaartje hoor) en daarnaast een ASUS V3800 TNT2. Ook hetzelfde probleem als ik de NVIDIA reference driver gebruik, als ik echter de ASUS driver gebruik is het over!
Misschien heb je daar wat aan. Het kan naar mijn bescheiden mening natuurlijk alleen een driverprobleem zijn, lijkt me dan ook sterk dat het niet op te lossen zou zijn!

Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 16:15
Mjah, dat probleem heb ik ook. Ik heb een Guillemot Maxi Sound 128, ook met een Yamaha chipset dus, en een Asus V7700 Geforce 2. Dat probleem ligt dus aan de geluidskaart, aha... Nou ja, ik heb er niet echt last van, dus ''t maakt me niet zoveel uit.

Verwijderd

Eindelijk weet ik wat de oorzaak is van dat irritante probleem. bedankt voor de info.
Ik dat dat ik mijn MX te ver had doorgeklokt en nu mijn geheugen een beetje gaar was.
Pagina: 1