[BC3] doe ik iets verkeerds ..waar ligt dit aan ?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ok ik zou vandaag een nieuwe videokaart kopen
ze hadden de 64 mb versie niet dus mocht ik zolang de 32 mb versie van geforce 2 ddr
nadat ik thuis kwam zag ik dat ie nou niet vet super sneller was dan de kaart die ik daarvoor had...viper 770 ultra gamer s edition 32 mb
is er iets mis met de instellingen ?
of ligt het aan mn monitor ik heb nu een philips brilliance 151 AX lcd monitor

mn systeem is verder pent 3 800 en 447 sd ram
straks heb ik die 64 mb versie merk ik er nog geen hol van :'(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Als het niet aan je monitor ligt, ligt het misschien aan je muis? Heb je soms toevallig Logitech??

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 07:43

Sjod

Ik ben goed luisterend

Welke spellen heb je het mee uitgetest. Als een spel al goed liep zou je niet veel verschil merken nee. Benchmark je comp is met 3mark2000/2001 en post hem is

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
nou kweenie of ik het goed doe...is 1e keer dat ik dit doe maar 4536 3d marks dat was mn score of bedoelen jullie dit niet ?

sorry maar ik moet het allemaal nog leren :)
met die test liep ie inderdaad wel vloeiend en zo en ook met de demo dus je zal het wel gaan merken met zware proggie s en zo

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op zaterdag 31 maart 2001 16:13 schreef SLASH007 het volgende:
nou kweenie of ik het goed doe...is 1e keer dat ik dit doe maar 4536 3d marks dat was mn score of bedoelen jullie dit niet ?

sorry maar ik moet het allemaal nog leren :)
met die test liep ie inderdaad wel vloeiend en zo en ook met de demo dus je zal het wel gaan merken met zware proggie s en zo
4536 is idd aan de lage kant voor 3dmark2000 (neem ik aan) met zo''n configuratie (pIII 800, zooitje ram :) en gfs2 ). Wat voor mobo? Via chipset? 4 in 1 drivers al geinstalleerd ??

Welke windows? ME, 98, 2000 ?

• ezwizard
  • Laatst online: 12-05 15:20
Op zaterdag 31 maart 2001 15:18 schreef ThePriest het volgende:
Als het niet aan je monitor ligt, ligt het misschien aan je muis? Heb je soms toevallig Logitech??
Even afgezien van je tekst "ThePriest", maar weet jij wel wie dat is op jou mooie icoontje? Beetje raar idee van leuke icoontjes heb jij... :( :( :(

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Op zaterdag 31 maart 2001 21:13 schreef ezwizard het volgende:

[..]

Even afgezien van je tekst "ThePriest", maar weet jij wel wie dat is op jou mooie icoontje? Beetje raar idee van leuke icoontjes heb jij... :( :( :(
Wie is dat dan?

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

dat is de una-bommer (of hoe je het ook schijf), vond het leuk om zomaar mensen op te blazen:r:r, had een afkeer tegen de moderne maatschappij, zal ook wel een afkeer tegen tweakers hebben>:).

Verwijderd

Desk eerder dat het aan je speakers ligt, die Creative speakersetjes die zuipen CPU cycles!

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
Op zaterdag 31 maart 2001 22:17 schreef BeyondHorizon het volgende:

[..]

Wie is dat dan?
the unibomber of schrijf je dat zo niet

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 22:08

Vidra

Vragen?

[..]

Wie is dat dan?
De UNABOMBER natuurlijk, de schetstekening van de man die het overheidsgebouw in Oklahoma OPBLIES.... :(

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Verwijderd

dat heeft hij niet gedaan:?, dat waren 2 jongere kerels die een bus vol explosieven gebruikte , de unabomber blies alleen maar personen op met zelfgemaakte pipebombs:(. Is in 1996 opgepakt.

• ezwizard
  • Laatst online: 12-05 15:20
helemaal goed Stoned-Cow... lijkt me dus idd niet echt een goede keuze voor een icoontje... maar schijnbaar weten sommige mensen niet wat nu eigenlijk het idee is achter sommige compositie schetsen :? :(
Pagina: 1