[BC3] Meedere monitoren (2) wil niet echt

Pagina: 1
Acties:

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
(vorige topic per ongeluk in verkeerde forum)

Ik had hier een machine staan met 1 ATI PCI VGA kaart met monitor. Nou wou ik hier 2 monitoren op aan sluiten. Nu heb ik een andere ATI kaart er bij gezet, en de andere monitor erop aangesloten. Toen zag ik dat hij deze gelijk pakte (bij de startup van de BIOS) en Windows 2000 zag direct de nieuwe VGA kaart. Nu zijn er dus 2 kaarten geinstalleerd (staan bijde goed in apparaatbeheer, deze zegt dat ze perfect werken).
Maar Windows gebruikt alleen de ''nieuwe'' ATI kaart met de monitor die daar aan zit.
Ook staat er in apparaatbeheer maar 1 monitor.
Iemand een idee hoe dit correct te laten werken, zodat ik met bij de monitoren tegelijk kan werken. Of is dit onmogelijk met mijn config.???

Alvast bedankt :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• CrazyA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-07 12:28
laat me raden... Win 2K met kaartjes gebaseerd op MACH 32/64, RAGE II of RAGE PRO... zoja, helaas....
Products based on the MACH 32/64?, RAGE II?, or RAGE PRO? do not support multi-adapter and will not function properly when used as the secondary adapter. They will function properly when used as the primary adapter. This is a design limitation with Windows® 2000 which cannot be rectified with a driver update.
staat op www.ati.com/na/pages/faq/windows2000faq.html#7
sorry....snif...snif...snotter...:'(