De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
FF flauw doen: zo, heb jij een Pentium 3500??Op zaterdag 31 maart 2001 00:09 schreef Mannekino het volgende:
Systeem P3500, 256Mb intern, 20gb maxtor, adaptec 2910c, plextor reader, yamaha burner, sblive, pctv pro pinnacle, diamond viper330, Windows ME.
wat voor koeling
Enne, ik zou idd nog ff sparen en wachten op de radeon2 , en geen g400 kopen, want die is er niet echt voor de hardcore gamer
Verwijderd
Daarnaast staat hier ook nog een G400MAX, daarvoor geldt hetzelfde verhaal (ook met een 510PRO)
Ik ben waarschijnlijk een van de hele weinigen die ervaart dat een (toevallig) goede Geforce een scherper beeld geeft dan een G400/G450.
Verwijderd
Bedankt voor de uitvoerige uitleg, nu snap ik tenminste hoe je dat ding zo snel hebt lopenOp zaterdag 31 maart 2001 18:45 schreef Mannekino het volgende:
Ik heb idd een pentium 3500 hij zweeft in de ruimte met quantumstraling koel ik de chips tot bijna 0 Graad kelvin op een paar nanograden na. Mijn computer is in de ruimte gekoppeld aan een satteliet. Op het dak van me huis staat de schotel om singalen te ontvangen. Uiteraard heb ik zeer geavanceerd stroomvoorziening system mbv zonnecellen. Mijn tweede raket is bijna klaar het dan gaat mijn AMD 1500@15000 mhz de ruimte de koppeling procedure aan de satteliet is live te volgen op www.nasa.org klik op de link supercooling with quantumradiationwaves. Bedankt voor de reactie en ik wa8 nog ff af
NOT
Verwijderd
- Haarscherpe 2D in 1600x1200x32bit@85 Hz of 100 Hz
- Brute 3D
- Goede video In/Out.
Verwijderd
Ik had een tnt1 van asus met tv in en out,
de tv beeld kwaliteit was verpletterend goed!
veel beter als een gewone tv. aleen is het nadeel van dat soort opties op een video kaart dat je altijd met die oude traag upgedate drivers van de kaart maker zef opgescheept zit
wreed Vet trouwens zo''n pctje die in de ruimte hangt zou ik ook wel willen de mijne staat hier gewoon op m''n tafel naast m''n monitor
haha cool, goeie ractie op weer zo''n onnozele opmerking...Op zaterdag 31 maart 2001 18:45 schreef Mannekino het volgende:
Ik heb idd een pentium 3500 hij zweeft in de ruimte met quantumstraling koel ik de chips tot bijna 0 Graad kelvin op een paar nanograden na. Mijn computer is in de ruimte gekoppeld aan een satteliet. Op het dak van me huis staat de schotel om singalen te ontvangen. Uiteraard heb ik zeer geavanceerd stroomvoorziening system mbv zonnecellen. Mijn tweede raket is bijna klaar het dan gaat mijn AMD 1500@15000 mhz de ruimte de koppeling procedure aan de satteliet is live te volgen op www.nasa.org klik op de link supercooling with quantumradiationwaves. Bedankt voor de reactie en ik wa8 nog ff af
Er loopt hier ergens trouwens nog een draad over een gozer die een 22" kopen en wat voor video kaart hij het best daar bij kan kopen, misschien staat daar nog wat nuttigs bij voor je.
Verwijderd
Verder, is de framerate in QIII arena in 1024x768x32 ongeveer 100 fps, en in UT ergens tussen de 65 en de 100 fps (afhankelijk van het level). Lijkt me precies wat jij ook wilt. O ja, ik draai met een PIII-850 en 256 MB RAM.
Verwijderd
Ik onnozel?? Je kent me niet eens. Ik reageer trouwens alleen maar op wat ik lees: een P3500. En ik geloof dat er "ff flauw doen" voor stond, chagrijnige ouwe lulOp zaterdag 31 maart 2001 22:34 schreef Speedy_J het volgende:
[..]
haha cool, goeie ractie op weer zo''n onnozele opmerking...
Er loopt hier ergens trouwens nog een draad over een gozer die een 22" kopen en wat voor video kaart hij het best daar bij kan kopen, misschien staat daar nog wat nuttigs bij voor je.
En ik geef tenminste nog een beetje advies erachter aan ipv "er is nog een ander topic waar misschien wat nuttigs in staat". Dan kun je net zo goed "UTFS" zeggen.
Over onnozel gesproken........
Wat gamez betreft: UT en CS is geen enkel probleem met een Matrox, alleen moet je geen killerresoluties draaien. Was laatst op een LAN festijn met veel GeForce geweld; mijn G400 kon verbazingwekkend goed mekomen, ik heb geen problemen gehad. Q3A eist beduidend meer van m''n kaart; daar kan ik de instellingen niet zo hoog zetten anders gaat ''t echt te langzaam.
Ik heb deze combo nou een jaar, en elke dag dat ik er achter ga zitten krijg ik een tevreden gevoel, dat moet wel iets zeggen. Desalniettemin verlang ik soms wel naar iets meer 3D power, maar ik wil nul komma nul op 2D gebied inleveren (heb er eens een GeForce in gehad... oooohh dat zoog als een gek, na 10 minuten was ''ie er weer uit)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.