Toon posts:

[BC3] TNT2 Ultra needs upgrade, maar wat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik weet het, dit is topic 12423532 over welke videokaart nu het beste is. Maar ik heb van de laatste week niets vergelijkbaars kunnen vinden. Mijn systeem is hieronder in mijn signature namelijk te vinden. Nu ben ik nogal fanatiek gamer, dus wil ik een snel systeem hebben. De videokaart begint gewoon wat langzaam te worden, hoewel ik wel al mijn spellen in 1024*768 of 1280*1024 speel meestal (uitzonderingen zoals Deus Ex daargelaten). Dat vormt geen enkel probleem.

Maar toch wil ik een beetje aan de toekomst denken. Wat raden jullie me dan aan? Aangezien het geen high-end systeem meer is, een GeForce(2)? Of is een GeForce3 ook (of juist) voor langzamere systemen een hele verbetering? Komt er binnenkort een nieuwe budget kaart toevallig die goed genoeg is, of kan ik beter gewoon een jaartje wachten, tot wanneer een upgrade noodzakelijk is?

OF heb je nog andere suggesties? Ik hoor ze graag!

Verwijderd

Topicstarter
Prijs speelt overigens wel mee, maar dan kijk ik meer naar de prijs/prestatieverhouding als de absolute prijs..

Verwijderd

de elsa ultra 64MB plankjes zijn enorm gedaald, 18000 Bfr hier in Belgie , zo''n 1000 guldens ongeveer... bijna niks meer ;)

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-07 05:24
hmmmz....ik geloof dat een gts ook nog wel voldoet...of een radeon 64mb vivo... :)

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

Verwijderd

Nou prijs/performance is toch wel duidelijk de kyroII/prophet4500 de beste. Hij kost volgens mij rond de 360 ofzo en hij zit tussen de GTS em de Ultra in (verslaat de Ultra zelfs af en toe nog! Dus euhh dat ding roeleert echt wel en vooral met FSAA (fanatieke gamer) met FSAA is er geen andere kaart die hem aankan zelfs de Voodoo5 niet!
KyroII...O+

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 12:50

DaOverclocker

Overclocker for life...

JEP Ik ben het met Tzzer eens!
Go! Kyro(2) Go! >:)

systeem specs

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-07 08:42

Bluppy2

Hip!

ik heb een gewone tnt2 die ook aan een upgrade toe is. DE kyro2 lijkt me wel wat. Ook niet so duur :)

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Verwijderd

idd, kyro 2 nemen, anders kan je altijd nog een GTS kopen, zijn ook niet zow gek duur meer

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt allen!
Pagina: 1