Ja ik weet het, dit is topic 12423532 over welke videokaart nu het beste is. Maar ik heb van de laatste week niets vergelijkbaars kunnen vinden. Mijn systeem is hieronder in mijn signature namelijk te vinden. Nu ben ik nogal fanatiek gamer, dus wil ik een snel systeem hebben. De videokaart begint gewoon wat langzaam te worden, hoewel ik wel al mijn spellen in 1024*768 of 1280*1024 speel meestal (uitzonderingen zoals Deus Ex daargelaten). Dat vormt geen enkel probleem.
Maar toch wil ik een beetje aan de toekomst denken. Wat raden jullie me dan aan? Aangezien het geen high-end systeem meer is, een GeForce(2)? Of is een GeForce3 ook (of juist) voor langzamere systemen een hele verbetering? Komt er binnenkort een nieuwe budget kaart toevallig die goed genoeg is, of kan ik beter gewoon een jaartje wachten, tot wanneer een upgrade noodzakelijk is?
OF heb je nog andere suggesties? Ik hoor ze graag!
Maar toch wil ik een beetje aan de toekomst denken. Wat raden jullie me dan aan? Aangezien het geen high-end systeem meer is, een GeForce(2)? Of is een GeForce3 ook (of juist) voor langzamere systemen een hele verbetering? Komt er binnenkort een nieuwe budget kaart toevallig die goed genoeg is, of kan ik beter gewoon een jaartje wachten, tot wanneer een upgrade noodzakelijk is?
OF heb je nog andere suggesties? Ik hoor ze graag!