Toon posts:

[BC3] Welke Videokaart met TV out en TV tuner?

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Laats heb ik een review gelezen van "volgens mij een nieuwe matrox" in dit kaartje zat ook een tv tuner(tv-op comp) en een tv-out...
mooi kaartje kweet niet meer hoe duur die was...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb laatst via een pc project Zo`n kant en klaar gebakken Dell gekocht met een GeForce 2 MX er in, aangezien er ook een DVD speler in zit leek het me wel handig om er ook een TV-out op te hebben (vonden ze bij Dell niet nodig):?.
Nu wil ik dus een nieuwe videokaart, maar welke merk/type?

Eigenlijk vindt ik er één met TV-tuner ook wel wat.
Is er iemand die ervaringen heeft met een MPEGkaart mbt tv kwaliteit op een 100Hz breedbeeld, en dan eventueel een losse tv-kaart

Oh ja, ik wil tot +/-700 piek uitgeven

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Bedankt mensen voor al de reacties ;( voor deze Newbie

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik heb zelf net een Asus V7700 Geforce 2 Deluxe TV 23 mb DDR besteld voor video in, TV uit en TV-tuner voor f 799,- bij www.xenon.nl voor vette framerates in games en een beetje video-editen en dvd naar tv.

Ik heb eerst een 3 weken alle reviews gelezen en overal rond gevraagd en dit is uiteindelijk miujn keuze geworden, maar het is maar net op welk aspect je de nadruk legt bij mogelijkheden.

• BC3 Victim
was een DDR niet trager dan een SDRAM?

• BC3 Victim
Nee DDR is veel sneller en duurder kijk de test maar tussen de asus GTS DDR en de MX SDR 32 mb kaarten bij tweakers.

• BC3 Victim
Ik heb zelf net een Asus V7700 Geforce 2 Deluxe TV 23 mb DDR besteld
23 mb :) !!!!!!!!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-08 22:02
32 mb tuurlijk...

maare, ik ben denk ik ook van plan om die asus 7700 deluxe te kopen, maar ik zit nog wat te twijfelen...
ik kan namelijk ook de 7100 deluxe combo kopen...
Heeft verder dezelfde fucties, alleen met een geforce 2mx chippie...
Nu weet ik niet of ik dit erg merk, ik speel altijd op 1024x768..
voordeel is dat hij f200 goedkoper is...

Weet iemand dit???

• Xandrios
ik ben erachter dat de ene winkel wel een tuner meeleverd, de andere niet:( (bij de 7700 deluxe tv)
Zodra ik weet welke winkel het goedkoopste de versie met tvbox levert, zeg ik het wel ff :)

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-08 22:59
Die van matrox is de Marvell (zie www.matrox.com)
TV-out van matrox is subliem.

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:30
Er zijn er een paar:
de matrox g450 eTV: perfect in 2d en mpeg 2,dualhead maar slecht in 3d,

de GF2MX + tuner (Asus het er 1) Leuk in 3d, slecht in 2d, slechte tuner (dacht ik), driver zijn ook niet al te goed (gehoor van een vriend)

en de Rradeon AIW (die heb ik), superieur in 3d, goed in 2d, leuke tuner maar drivers zijn (nog) KUT, en het prijskaartje he.....

if broken it is, fix it you should

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 09:59

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

ik heb ook een v7700 deluxe, zonder tuner,
was 700 piek tuner heb ik toch niet echt nodig aangezien ik daarvoor een video gebruik
(ikun je de tuner van gebruiken) ik gebruik die optie toch niet echt, ik had hem vooral gekocht om z''n tv-out (divx en dvd)
de video in af en toe wel s om een digitaal filmpje op te nemen met mijn digital ixus

Beste film ooit

• Xandrios
Die matrox marvel heeft m''n pa, en dat ding is echt om van te :9:9:9

Ik persoonlijk zit erg te twijfelen of ik er een met tv in/out zal kopen, of een standaart versie met een losse tvkaart?

iemand ervaring met de in fuctie van bijv. de asus of radeon? (beeldkwaliteit)

Verwijderd

marvel G400 zeer goede beeld kwaliteit!!!!!!
op tv out en 2D en 3D kijk maar eens hier naar http://www6.tomshardware.com/video/99q4/991118/

Verwijderd

[b]

en de Rradeon AIW (die heb ik), superieur in 3d, goed in 2d, leuke tuner maar drivers zijn (nog) KUT, en het prijskaartje he.....
Aha, eindelijk iemand met een Radeon AIW ddr 32 mb. Elgringro, Ik ben van plan er ook eentje te kopen
lijkt mij bijzonder gaaf.
Klopt het dat de software ook geheel nederlandstalig is? Hoe bevalt hij verder?
Er zijn toch onlangs nieuwe drivers uitgebracht door ATI?? Kun je hem mij aanbevelen boven een ASUS 7700 GTS tv?
Ben benieuwd naar je ervaring
Pagina: 1